خبرنگاران وزیر ارتباطات به پویش ایران همدل پیوست

به گزارش وبلاگ داریوش، تهران-خبرنگاران- وزیر ارتباطات به دعوت دروازه بان تیم ملی ایران به پویش ایران همدل پیوست و به مدت پنج ماه یک چهارم از حقوق ماهیانه خود و تعدادی از معاون های خود را به این کار اختصاص داد.

خبرنگاران وزیر ارتباطات به پویش ایران همدل پیوست

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در اینستاگرام خود نوشت: علیرضا بیرانوند دیشب منو برای همدلی با مردم ایران در شرایط اقتصادی سخت کرونا و سردادن شعار #ایران-همدل دعوت کرد.

مه بوم وِ نذرت، ری چَشِم علی بیرو!

کلمه مواسات رو از معلم پرورشیمون که مرد باصفایی هم بود، زیاد شنیدم؛ می گفت یعنی به فکر هم بودن؛ با دیدن ناراحتی دیگران ناراحت شدن؛ یعنی دلمون برا هم بتپه! کاری که مردم ایران در انجامش نمونه اند. تو سیل، زلزله و همین کرونا هم زیاد از این صحنه ها دیدیم.

چی بهتر از دعوت به مواسات و هوای همدیگرو داشتن؟

منم به همراه معاونین خودم تصمیم گرفتیم به مدت پنج ماه، یک چهارم حقوق ماهانه رو کنار بگذاریم برای داشتن سهم کوچیکی تو این همدلی.

از همه همکاران وزارتخونه هم با ارسال یک نامه دعوت کردم تا اون ها هم هر درصدی که می تونند رو کنار بگذارند تا مبلغ جمع شده رو به وسیله سازمان های مردم نهاد، برای بچه های محروم جنوب کرمان تبلت بخریم که از آموزش جا نمونند.

منم باید از چند نفر دعوت کنم تا این زنجیره هم دلی قطع نشه؛ اما این بار می خوام سنت شکنی کنم و از سلول های اقتصاد دیجیتال کشور دعوت کنم به این حرکت بپیوندند.

از اپراتورهای تلفن همراه(همراه اول، ایرانسل، رایتل)، شرکت های اسنپ، تپسی، کافه بازار، صبا ایده(آپارات)، تخفیفان، آسان پرداخت، هفت هشتاد، به پرداخت ملت، دیجی کالا و همه شرکت های اکوسیستم نوآوری دعوت می کنم تا فارغ از تنوعی که دارند، هم دلی شان را در ایفای مسوولیت اجتماعی تحقق ببخشند؛ به هر روشی که مناسب تر می دانند و با هر واژه ای که می پسندند هم دلی از هم زبانی خوش تر است! دعوت تان می کنم در روزهای پیش رو برای تحقق رویاهای همه مردم ایران مبارزه کنیم و هر کدوم با کمک سازمان های مردم نهاد به یک منطقه خاص رسیدگی کنیم تا در ماه مبارک رمضان، تنها صدای ایران، همدلی باشه و #همه باهم، آجر به آجر #ایران-همدل و آینده روشن را بسازیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران وزیر ارتباطات به پویش ایران همدل پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزیر ارتباطات به پویش ایران همدل پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید