خبرنگاران شش نفر دیگر در روسیه به کرونا مبتلا شدند

به گزارش وبلاگ داریوش، مسکو- خبرنگاران - سازمان حمایت از مصرف کنندگان روسیه از ابتلای شش نفر دیگر به بیماری کرونا در این کشور خبر داد.

خبرنگاران شش نفر دیگر در روسیه به کرونا مبتلا شدند

سازمان حمایت از مصرف کنندگان روسیه (روس پاترب نادزور) روز جمعه در بیانیه ای بیان نمود که در شبانه روز اخیر شش مورد جدید ابتلای به کرونا در روسیه گزارش شده است.

بر اساس این بیانیه، پنج مورد از مبتلایان در مسکو و یک نفر دیگر نیز در شهر نیژنی نووگراد (واقع در منطقه مرکزی روسیه موسوم به منطقه ولگا) شناسایی شده اند.

سازمان حمایت از مصرف کنندگان روسیه که مسئول امور مربوط به پیشگیری از بیماریهای عفونی در این کشور است، در بیانیه خود همچنین بیان نمود که همه بیماران کرونایی اخیرا از ایتالیا بازگشته اند.

در زمان حاضر این شش نفر در بخش بیماریهای عفونی بستری شده اند.

در همین حال ستاد پیشگیری و هشداردهی بیماری کرونا بیان نمود که چهار نفر از پنج بیمار کرونایی در مسکو، حالت خفیف بیماری دارند و حال یک نفر دیگر نیز نسبتا وخیم است.

پزشکان همچنین همه افرادی که با بیماران کرونایی ارتباط داشته اند را تحت مراقبت و نظارت گرفته اند و سه نفر با نشانه های بیماری عفونی اوروی بستری و دو نفر دیگر نیز بدون هر گونه نشانه بیماری در مرکز مراقبت های پزشکی تحت نظر قرار گرفته اند.

سازمان حمایت از مصرف کنندگان روسیه از همه کسانی که با یکی از پروازهای اعلام شده به مسکو آمده اند با شماره تلفن 103 تماس بگیرند.

این پروازها شامل پرواز سو2613 مورخه فوریه میلان- مسکو، پرواز سو2322 مورخه 22 فوریه مسکو -مونیخ، پرواز سو2323 مورخه 26 فوریه مونیخ-مسکو، پرواز9یو 175 مورخه 24 فوریه کیشنیف-مسکو، پرواز سو 2413 مورخه 29 فوریه میلان-مسکو، پرواز 3510 مورخه 29فوریه ورونا-مسکو و پرواز اس7 -3586 مورخه اول مارس ورونا-مسکو می شود.

در روزهای اخیر دو نفر در روسیه به بیماری کرونا مبتلا شده اند که یک نفر تبعه روسیه است که به تازگی از ایتالیا به مسکو بازگشته و یک نفر دیگر هم تبعه ایتالیا است که به سن پترزبورگ سفر کرده است.

شهردار مسکو در رابطه با شیوع کرونا در جهان، در پایتخت روسیه حالت آماده باش کامل برای مقابله با این بیماری بیان نمود.

ویروس کرونا تا به حال در بیش از 80 کشور جهان انتشار یافته است و بیش از 95 هزار نفر در سطح جهان به آن مبتلا شده اند و تا کنون سه هزار و 200 نفر جان خود را در اثر ابتلا به این بیماری از دست داده اند.

ویروس کرونا برای اولین بار در 12 دسامبر (آذر - دی ماه) گذشته در چین و در شهر ووهان شیوع پیدا کرد، اما پکن به طور رسمی در اواسط ژانویه (دی- بهمن) آن را بیان نمود.

سازمان بهداشت جهانی چندی پیش برای مقابله با انتشار ویروس کرونا در سطح جهان آماده باش عمومی بیان نمود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شش نفر دیگر در روسیه به کرونا مبتلا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شش نفر دیگر در روسیه به کرونا مبتلا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید