حمله احمد مددی به محمدحسین میثاقی؛ هیچ تردیدی در تعلق خاطرت به یک تیم خاص وجود ندارد

به گزارش وبلاگ داریوش، احمد مددی در مورد صحبت های شب گذشته اش در برنامه فوتبال برتر صحبت هایی را مطرح نموده و علیه محمدحسین میثاقی موضع گیری نموده است.

حمله احمد مددی به محمدحسین میثاقی؛ هیچ تردیدی در تعلق خاطرت به یک تیم خاص وجود ندارد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ داریوش، احمد مددی در تبادل نظر با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره ناتمام ماندن صحبت هایش در شب گذشته در برنامه فوتبال برتر، گفت: شب گذشته به علت تماس با آقای افشاریان، قرار شد بنده تلفنم را قطع کنم و مجددا با من تماس گرفته گردد که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. علت آن هم روشن و واضح است که آقای میثاقی از اینکه ایشان را آتش بیار معرکه خطاب کردم، متوجه شد که شیطنت و نیات مغرضانه و هدف دارش علنی شده است و به همین علت بعد از قطع تلفن و با اطمینان از اینکه جوابی از سمت بنده نخواهد شنید، آغاز به بیان مطالبی علیه بنده و کادر مدیریتی استقلال کرد.

مددی ادامه داد: هیچ تردیدی در گرایش رنگی میثاقی و تعلق خاطرش به یک تیم خاص وجود ندارد و ایشان با سواستفاده از موقعیت خویش و تریبون رسمی صدا و سیما که امانتی دست ایشان است، به تخریب وجهه استقلال مشغول است.

او افزود: از مدیریت محترم شبکه سوم سیما می خواهم در برخورد با چنین افراد فرصت طلب و حاشیه دوست که تریبون رسمی صدا و سیما را در دست دارند و بیش از پیشبرد اهداف مقدس رسانه ای در پی به ثمر رساندن اهداف مغرضانه شخصی خود هستند، یادآور شوند که راه جذب و افزایش مخاطب برنامه فوتبال برتر، چنین شیطنت ها و فراوری حواشی نبوده و بیش از آنکه سعی در به هم ریختن تمرکز تیم استقلال را داشته باشد، حواس خود را به افزایش کیفیت برنامه اش متمرکز کند و سوالاتی را مطرح نماید که تاب شنیدن جواب آن ها را هم داشته باشد نه اینکه تلفن را قطع نمایند و نهایتا سیاست برنامه خود را از به هر قیمتی دیده شدن به قیمتی دیده شدن تغییر دهد.

مددی در خاتمه گفت: سوالی که از میثاقی می خواستم بپرسم این بود که چرا هیچوقت آقای رسول پناه و گل محمدی را روی خط برنامه اش نیاورد تا حقایق پشت پرده و روشنگری های لازم صورت بگیرد. در خاتمه هم درمورد اظهار نظر ایشان درخصوص هیات مدیره و کادر مدیریتی باشگاه استقلال گفتنی است که ایشان صرفا یک مجری ساده ورزشی بوده و در جایگاهی نیستند که بخواهند چه هیات مدیره قبلی و چه هیات مدیره فعلی باشگاه را نقد غیر منصفانه نمایند. مطمئنا به زودی با کوشش های بی وقفه، به رغم شیطنت ها و غرض ورزی های اجرا شده، مسائل استقلال حل می گردد و کشتی استقلال به ساحل آرامش خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حمله احمد مددی به محمدحسین میثاقی؛ هیچ تردیدی در تعلق خاطرت به یک تیم خاص وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله احمد مددی به محمدحسین میثاقی؛ هیچ تردیدی در تعلق خاطرت به یک تیم خاص وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید