آشنایی با هتل های لوکس جزیره قشم

به گزارش وبلاگ داریوش، جزیره قشم یکی از زیباترین و مجذوب نماینده ترین جزایر جنوب ایران است که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی برای بازدید از جاذبه های طبیعی و توریستی به این جزیره دیدنی سفر می نمایند. همه مسافرانی که جزیره قشم را برای سفر انتخاب می نمایند، معمولا به فکر رزرو هتلی مناسب برای اقامت راحت و به یاد ماندنی هستند. یکی از برترین هتل های جزیره قشم که موقعیت مکانی خوبی در کنار ساحل دریا دارد، هتل آتامان قشم است . این هتل به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های چهار ستاره جزیره قشم امکانات زیادی را در اختیار مسافران قرار می دهد. در این مقاله قصد داریم به برترین و لوکس ترین هتل های جزیره قشم بپردازیم.

آشنایی با هتل های لوکس جزیره قشم

هتل آتامان قشم

هتل چهار ستاره آتامان یکی از هتل های نو و نوساز جزیره قشم است که مراحل ساخت و ساز آن در سال 1396 در نزدیکی بلوار گلستان و درست در میدان حافظ قشم به اتمام رسید. مراسم افتتاح و شروع به کار این هتل نیز در اسفند ماه سال 1396 انجام شد. از مهم ترین مزایای این هتل می توان به نهاده شدن آن در ساحل زیبای خلیج فارس، نزدیکی به مجمتع تجاری خلیج فارس و نزدیکی به منحصر به فردترین و برترین مراکز خرید جزیره قشم مانند مرکز خرید سیتی سنتر یک و دو اشاره نمود. هتل آتامان قشم دارای چهار طبقه و 58 واحد اقامتی است. اگر جزو افرادی هستید که قصد سفر به جزیره قشم را دارند، هتل آتامان انتخاب مناسبی برای اقامت خواهد بود.

هتل المپیک قشم

هتل المپیک قشم یکی از معروف ترین هتل های این جزیره است. این هتل سه ستاره با داشتن امکانات خدماتی و رفاهی عالی و در عین حال ارائه قیمت مناسب تبدیل به یکی از انتخاب های اصلی مسافران در طول مدت اقامتشان در جزیره قشم شده است.

ویژگی برجسته این هتل، ساختار آن است؛ به طوری که از فضای سبز برخوردار بوده و اتاق های آن به شکل ویلایی و مشرف به فضای سبز هستند. بعلاوه در بین امکانات هتل، از ظرفیت بالای پذیرش و بعلاوه امکانات رفاهی نظیر رستوران بزرگ هتل نیز نمی توان غافل شد.

دیگر ویژگی مناسب هتل المپیک قشم که آن را منحصر به فرد نموده است، موقعیت مکانی مطلوبی این هتل در جزیره است که دسترسی آن را به بسیاری از جاذبه های گردشگری جزیره فراهم آورده است. سه جاذبه مطرح و معروف قشم یعنی قلعه پرتغالی ها، بازار سنتی قشم و پارک زیتون قشم در نزدیکی این هتل و در شعاع کمتر از سه کیلومتری آن قرار دارند .

هتل آوینا

هتل آوینا یک هتل چهار ستاره است که با توجه به مشخصه ها و قیمت هایی که برای رزور ارائه می دهد، به مسافران پیشنهاد می گردد؛ خصوصا به مسافرانی که در جستجوی هتل مناسب و هزینه نسبتا پایین هستند.

هتل دیانا پلاس قشم

این هتل 4 طبقه نیز مانند هتل سینگو قشم از هتل های خوب سه ستاره قشم محسوب می گردد. هتل دیانا پلاس قشم دارای دسترسی آسان و نزدیک به مراکز مهمی مانند بازار بین المللی ستاره، بازار سنتی قشم، مجتمع خلیج فارس و پارک زیتون است. تعداد تخت های هتل دیانا 180 تخت است که در 63 اتاق این هتل نهاده شده اند.

هتل سینگو قشم

هتل سینگو از هتل های سه ستاره قشم است که به علت واقع شدن در درگهان قشم و نزدیکی به مراکز خرید درگهان، برای سفرهایی که به قصد خرید انجام می شوند مناسب است. این هتل در سال 1393 افتتاح شد و دارای 64 اتاق و 146 تخت است.

هتل بوتیک فولتون قشم

این هتل از برترین هتل های قشم به شمار می رود و دارای سه ساختمان جداگانه است. یکی از ساختمان ها حاوی سوئیت و اتاق، ساختمان دیگر هتل آپارتمان و سومی هتل ویلاست. این هتل در میدان استقلال قشم و در نزدیکی سواحل خلیج فارس واقع شده است که یکی از مزایای مهم آن به شمار می رود.

هتل ساحل طلایی قشم

برترین هتل ساحلی قشم با نام هتل ساحل طلایی در نزدیکی ساحل خلیج فارس نهاده شده است. این هتل دارای ساحل اختصاصی برای تفریحات ساحلی مانند شنا، قایق سواری، اسکی روی آب، جت اسکی و سایر تفریحات هیجان انگیز آبی است.

هتل کیمیا 4 قشم

هتل کیمیا 4 قشم 3 ستاره در سال 1392 افتتاح شد. این هتل در میدان جهاد قشم واقع شده و فاصله نزدیکی به مرکز شهر و بازار سنتی قشم دارد. هتل کیمیا 4 دارای چهار طبقه و 44 واحداقامتی است که با امکانات خوبی در اختیار مهمانان قرار می گیرد. برخی از واحدهای هتل به جهت میزبانی مناسب تر، در سال 1395 مورد بازسازی نهاده شد. فاصله هتل تا بازار قدیم قشم یک کیلومتر و 53 متر است و در فهرست هتل های نزدیک جاهای دیدنی قشم نهاده شده است.

هتل بهشت

هتل 3 ستاره بهشت یکی از هتل های نزدیک جاهای دیدنی قشم است که در سال 1385 تاسیس شد. هتل دارای 78 واحداقامتی می باشد که در طبقات همکف و اول هتل نهاده شده اند. هتل دارای یک طبقه بوده و فاقد آسانسور است. نزدیکی هتل به مراکز خرید ستاره و فردوسی از ویژگی های مثبت این هتل به شمار می آید. فاصله هتل بهشت تا بازار ستاره قشم تنها 714 متر است.

حرف آخر

سفر به قشم و اقامت مقرون به صرفه در آنجا، می تواند سفری به یاد ماندنی و شیرین برای شما رقم بزند. اما چه راه هایی وجود دارد که مسافران بتوانند برترین هتل ها را با قیمتی دلخواه پیدا نمایند؟ همان طور که گفتیم، روش های زیادی وجود دارد که با استفاده از آن ها و توجه به نکات مهم در هنگام رزرو برترین هتل های قشم که به آن می توانیم توجه کنیم.

منبع: همگردی

به "آشنایی با هتل های لوکس جزیره قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل های لوکس جزیره قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید