جانشین جواد نکونام هم کناره گیری کرد!

به گزارش وبلاگ داریوش، پس از نمایش فراتر از انتظار فولاد مقابل الهلال، مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند حمیدرضا رجبی را تا سرانجام فصل به عنوان سرمربی روی نیمکت خود داشته باشند.

جانشین جواد نکونام هم کناره گیری کرد!

در همین رابطه حمیدرضا رجبی در جلسه ای دیروز با مدیر عامل باشگاه فولاد برای ادامه همکاری به مذاکره نشست، اما در نهایت با وجود علاقه فولاد با مدیران این باشگاه به توافق نرسید و تصمیم گرفت استعفای خود را از حضور در این تیم اعلام کند.

رجبی که ارزش نمایش تیم فولاد با راهنمایی او مقابل الهلال حالا با پیروزی درخشان این تیم برابر الدحیل بیشتر نمایان شده، در رابطه با به ثمر نرسیدن مذاکراتش با فولاد پس از دو، سه روز گفت: از حسن نظر مسئولان فولاد متشکرم، اما برای من وفاداری موضوع مهم تری است. بعد از اتفاقاتی که در قطر افتاد، با رخصت از آقای نکونام در قطر ماندم و تیم را راهنمایی کردم که نمایش خوبی هم داشتیم و اگر بدشانسی نمی آوردیم به جای الهلال صعود می کردیم که به هرحال این اتفاق نیفتاد.

در ادامه رجبی گفت: وقتی برگشتیم، از من خواستند به کار خودم ادامه دهم، اما من بعد از اینکه در این خصوص تأمل بیشتری کردم، ترجیح دادم مسیر فولاد با کس دیگری ادامه پیدا کند و اگر یاری دیگری از من خواستند برای آن ها انجام خواهم داد. تیم فوق العاده ای داریم و مطمئن هستم برای هر حریفی مشکل ساز خواهند بود، اما ارزش رفاقت با جواد نکونام و سابقه همکاری ای که با هم داشتیم، من را از پذیرش این مسئولیت معذور می دارد.

به این ترتیب مدیران فولاد برای بازی های آینده لیگ و حذفی باید سرمربی دیگری را جانشین جواد نکونام نموده و با یک مربی دیگر کار را دنبال نمایند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "جانشین جواد نکونام هم کناره گیری کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانشین جواد نکونام هم کناره گیری کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید