تمامی کلاس های تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرکبیرحضوری شد، نحوه ثبت نام خوابگاه ها اعلام می شود

به گزارش وبلاگ داریوش، دانشگاه صنعتی امیرکبیر نحوه برگزاری کلاس های نمیسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 در این دانشگاه را گفت.

تمامی کلاس های تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرکبیرحضوری شد، نحوه ثبت نام خوابگاه ها اعلام می شود

به گزارش وبلاگ داریوش، با اعلام دانشگاه صنعتی امیرکبیر، بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ ریاست جمهوری نحوه برگزاری نیمسال آینده در هیات رئیسه این دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تمامی کلاس های مقاطع تحصیلات تکمیلی این دانشگاه از ابتدای ترم بعد به صورت حضوری برگزار شود.

همچنین، تمامی کلاس های مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ابتدای ترم بعد به صورت الکترونیکی و پس از عید فطر و ماه رمضان به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

با اعلام دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کلیه آزمون های پایان نیمسال در تمامی مقاطع (کارشناسی و تحصیلات تکمیلی) در نیمسال دوم 1401-1400 بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرده که این تصمیم ناظر به مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا بوده و هرگونه تغییرات در برنامه های دانشگاه متعاقبا به اطلاع دانشجویان این دانشگاه خواهد رسید و همچنین ورود دانشجویان به این دانشگاه صرفا با ارائه کارت تزریق واکسن میسر خواهد بود.

چگونگی ثبت نام دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای استفاده از خوابگاه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تمامی کلاس های تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرکبیرحضوری شد، نحوه ثبت نام خوابگاه ها اعلام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی کلاس های تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرکبیرحضوری شد، نحوه ثبت نام خوابگاه ها اعلام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید