برگزاری حضوری کلاس های درس دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید بهشتی

به گزارش وبلاگ داریوش، معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی نحوه برگزاری کلاس های درسی نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 برای تمامی مقاطع تحصیلی را خاطرنشان کرد، بر این اساس کلاس های درسی دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

برگزاری حضوری کلاس های درس دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید بهشتی

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه وبلاگ داریوش، پیرو مصوبات هیئت رئیسه دانشگاه شهید بهشتی، نحوه برگزاری کلاس های نیمسال دوم 1401- 1400 اعلام شد، بر این اساس کلاس های درسی دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی به غیر از دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی 1400، در همه واحدها، با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، تمامی جلسات دفاع از خاتمه نامه / رساله و ارزیابی جامع (آموزشی ـ پژوهشی) دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز با حفظ مقررات بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود. استفاده از خوابگاه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که از 16 بهمن تا 25 اسفند 1400، برای دفاع از خاتمه نامه / رساله خود نیاز به اقامت در تهران دارند، پیش بینی شده است.

با توجه به شرایط همه گیری ویروس کرونا، دروس دوره های کارشناسی از 16 بهمن به صورت غیرحضوری آغاز خواهد شد. در صورت مساعد بودن شرایط و تأیید ستاد ملی مقابله با کرونا در بلامانع بودن گردهمایی عمومی، کلاس های درسی دانشجویان کارشناسی، ورودی 1398 و ماقبل از 20 فروردین 1401 به صورت ترکیبی (حضوری - غیرحضوری) ادامه می یابد. حضور دانشجویان در کلاس های ترکیبی اختیاری است و دانشجویان در صورت عدم حضور، موظف هستند از طریق سامانه LMS دانشگاه در کلاس های درس مشارکت کنند.

براساس این گزارش، آزمون خاتمه ترم در تمامی مقاطع به صورت حضوری برگزار خواهد شد و برای حضور در دانشگاه تزریق واکسن کرونا الزامی است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "برگزاری حضوری کلاس های درس دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید بهشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری حضوری کلاس های درس دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید بهشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید