ترافیک سنگین در محور های هراز و فیروزکوه، بارش باران باعث کندی تردد شده است

به گزارش وبلاگ داریوش، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور های هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) سنگین و پرحجم در جریان است و بارش باران، کندی تردد را در این محور ها به همراه داشته است.

ترافیک سنگین در محور های هراز و فیروزکوه، بارش باران باعث کندی تردد شده است

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ داریوش ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در پردیس در خصوص شرایط ترافیکی محور های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز سنگین و پرحجم درجریان است و پس زدگی بار ترافیکی را در محدوده امامزاده هاشم (ع) شاهد هستیم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران به بیان اینکه پس زدگی بار ترافیکی در محدوده آزادراه تهران-پردیس، جاجرود، گیلاوند، محدوده گالری امامزاده هاشم (ع) ... وجود دارد، گفت: تردد وسایل نقلیه از محدوده شهر های عبوری محور های هراز و فیروزکوه فوق سنگین و با پس زدگی بار ترافیکی همراه است، اما خوشبختانه گره ترافیکی در این محور مشاهده نمی شود.

کهریزی با بیان اینکه حادثه خاصی در محور های مواصلاتی شرق استان رخ نداده، افزود: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده است و خودرو ها بدون گره ترافیکی و ترافیک های سنگین در حال عبور از این محور ها هستند.

وی ادامه داد: بارش نزولات آسمانی باعث کندی عبور و مروز وسایل نقلیه در محور های شرق استان شده و هموطنان میبایست با شکیبایی و بدون عجله و شتاب وارد این محور ها شود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: رانندگان وسایل نقلیه با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودرو های جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، همچنین رعایت حقوق شهروندی می توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان مان رقم بزنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ترافیک سنگین در محور های هراز و فیروزکوه، بارش باران باعث کندی تردد شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک سنگین در محور های هراز و فیروزکوه، بارش باران باعث کندی تردد شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید