تجهیز 60 درصد کلاس های نهاوند به سیستم تهویه مکانیکی

به گزارش وبلاگ داریوش، خبرنگاران/همدان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: شهرستان نهاوند دارای هزار و 102 کلاس درس است و تا به امروز 60 درصد کلاس های این شهرستان به سیستم تهویه مکانیکی مجهز شده اند.

تجهیز 60 درصد کلاس های نهاوند به سیستم تهویه مکانیکی

محمدحسین دارایی در گفت وگو با وبلاگ داریوش، اظهار کرد: در شهرستان نهاوند 922 کلاس درس دولتی و 180 کلاس درس غیردولتی وجود دارد که در مجموع از این تعداد کلاس درس در شهرستان 660 کلاس به سیستم تهویه مکانیکی مجهز شده اند.

وی اضافه کرد: هم چنین این شهرستان به غیر از بخش خزل دارای 235 آموزشگاه و 26 هزار و 20 دانش آموز است و 800 نفر بزرگ سال و 885 نفر هم دانش آموز پیش دبستانی دارد و آمار نصب تهویه مکانیکی در کلاس های درس شهرستان آمار مطلوبی است.

دارایی ادامه داد: بقیه مدارس شهرستان نیز در حال نصب و خرید سیستم تهویه مکانیکی هستند و مدارسی هم که از نظر مالی ضعیف هستند برای مجهز شدن به سیستم تهویه مکانیکی دنبال جذب خیر، کمک های مردمی و جذب کمک های اداره کل نوسازی مدارس استان هستند.

وی شرح داد: اداره کل نوسازی مدارس استان همدان تا به امروز 80 فن تهویه مکانیکی به شهرستان نهاوند کمک کرده و ما نیز این فن ها را در اختیار مدارس حاشیه ای شهرستان که از نظر مالی مشکل دارند، قرار داده ایم.

رئیس اداره آموزش و پرورش نهاوند یادآوری کرد: با توجه به این که شهرستان نهاوند از نظر مالی در رتبه سوم و یا چهارم استان واقع شده است تا به امروز در نصب سیستم تهویه مکانیکی در مدارس عملکرد خوبی داشته و امیدواریم که اداره کل نوسازی مدارس استان مانند گذشته در این زمینه نیز نگاه ویژه ای به نهاوند داشته باشد.

به گفته وی از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی هر روز کارشناسان بهداشت و آموزش و پرورش، مدارس سطح شهرستان را بازدید میدانی و کنترل می کنند و هیچ دانش آموزی در شهرستان بدون ماسک اجازه ورود به مدارس را ندارد.

وی بیان نمود: ما در شهرستان طبق دستورالعمل های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش در سه گام اقدام به بازگشایی مدارس کردیم و کلاس های بیش از 15 دانش آموز هم گروه بندی شده اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند در انتها گفت: 94 درصد دانش آموزان رده سنی 12 تا 18 و حدود 100 درصد فرهنگیان شهرستان نهاوند واکسینه شده اند که در این زمینه نیز در استان پیش رو هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تجهیز 60 درصد کلاس های نهاوند به سیستم تهویه مکانیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز 60 درصد کلاس های نهاوند به سیستم تهویه مکانیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید