تاریخ انتشار بازسازی Sherlock Holmes: The Awakened تعیین شد؛ تریلر نو آن را ببینید

به گزارش وبلاگ داریوش، استودیوی Frogwares به تازگی از تاریخ انتشار بازسازی Sherlock Holmes: The Awakened برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

تاریخ انتشار بازسازی Sherlock Holmes: The Awakened تعیین شد؛ تریلر نو آن را ببینید

شرلوک هلمز بدون شک مشهورترین کارآگاه دنیا است و سابقه ای طولانی در صنعت بازی های ویدیویی دارد. یکی از این بازی های ماجراجویی ساخته شده از روی این شخصیت، اثر استودیوی Frogwares در سال 2006 یعنی Sherlock Holmes: The Awakened است که به علت ترکیب یک داستان جنایی با المان های ترسناک لاوکرفتی جایگاه خاصی در میان هواداران پیدا نموده است.

استودیوی سازنده برنامه های بزرگی برای بهبود و توسعه بازی اصلی دارد. داستان این بازسازی که روی آنریل انجین 4 ساخته می گردد، بازنویسی شده و به رابطه بین شرلوک هلمز جوان و واتسون بیشتر می پردازد. از طرفی ماموریت های جانبی تازهی به بازی اضافه می شوند و دوباره با زبان انگلیسی صداگذاری شده است. بعلاوه مطابق انتظار، کات سین ها و انیمیشن ها بازنگری شده و از جلوه های بصری بهتری برخوردار خواهند شد.

در واقع داستان اصلی بازی و اسرار آن چیزی است که Frogwares حفظ نموده و بقیه بخش های بازی را در اطراف آن ایجاد می نماید. داستان روایتگر شرلوک جوان است که در کنار همکار همیشگی خود یعنی جان واتسون که در این بازی به تازگی با او آشنا شده، حل اولین پرونده مهم خود را شروع می نماید؛ پرونده ای که در ابتدا در خصوص یک فرد گم شده است اما به مرور به شبکه ای از توطئه های خطرناک یک فرقه عجیب و غریب تبدیل می گردد که کاتولو (Cthulhu) را به عنوان خدای خود پرستش نموده و در کوشش هستند تا یک پیشگویی باستانی را به واقعیت برسانند.

لازم به ذکر است که نسخه استاندارد بازی با قیمت 39.99 دلار تنها شامل یک کپی از بازی خواهد بود. این در حالی است که نسخه دلوکس بازی با قیمت 49.99 دلار در کنار بازی اصلی شامل مجموعه ماموریت های فرعی اضافی و شش لباس تازه برای شخصیت اصلی خواهد بود. در نهایت نسخه پریمیوم بازی با قیمت 54.99 دلار که تنها روی رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود، در کنار محتویات نسخه دلوکس از آرت بوک دیجیتالی به همراه موسیقی های بازی بهره می برد.

بازسازی Sherlock Holmes: The Awakened در 11 آپریل (22 فروردین) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

30,999,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

15,789,980 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,599,760

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

2,740,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ انتشار بازسازی Sherlock Holmes: The Awakened تعیین شد؛ تریلر نو آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار بازسازی Sherlock Holmes: The Awakened تعیین شد؛ تریلر نو آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید