بهره برداری از مدرسه 6 کلاسه شهید علی لندی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد و 200 میلیون ریال

به گزارش وبلاگ داریوش، تهران (پانا) - نماینده مردم بندرعباس ،قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس گفت مدرسه 6 کلاسه شهید علی لندی با مشارکت شرکت سیمان هرمزگان در راستای انجام فعالیت های اجتماعی، با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد و 200 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

بهره برداری از مدرسه 6 کلاسه شهید علی لندی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد و 200 میلیون ریال

به گزارش خانه ملت، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس ،قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر و عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور در شهرستان بندرخمیر و به مناسبت دهه فجر، مدرسه 6 کلاسه شهید علی لندی با مشارکت شرکت سیمان هرمزگان در راستای انجام فعالیت های اجتماعی، با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد و 200 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: کلنگ ساخت مدرسه 6 کلاسه محله کندال شهرستان بندر خمیر با زیر بنا 420 مترمربع و اعتبار 70 میلیارد ریال، با مشارکت شرکت سیمان هرمزگان به زمین زده شد همچنین پروژه فاز اول پارک خطی ساحلی کندال نیز به مساحت 2هکتار افتتاح شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم اضافه کرد:77 پروژه برق رسانی نیز در شهرستان بندرخمیر با اعتباری بالغ بر 1891 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت و از طرفی کلنگ احداث کارخانه سیمان سفید به ظرفیت 1000 تن در روز به زمین زده شد.

نماینده مردم بندرعباس ،قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس بیان کرد: بازدید از مجموعه ورزشی شهدای قائم شهرستان بندرعباس صورت گرفت، در این بازدید، استاندار دستورات لازم جهت تامین اعتبار روشنایی و فنس دور زمین را صادر نمود و همچنین مقرر شد تا قبل از پایان سال فاز اول مجموعه به بهره برداری برسد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "بهره برداری از مدرسه 6 کلاسه شهید علی لندی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد و 200 میلیون ریال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از مدرسه 6 کلاسه شهید علی لندی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد و 200 میلیون ریال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید