با این نوشیدنی ریزش مو و کچلی را دور بزنید

به گزارش وبلاگ داریوش، این گیاه یک حالت دهنده طبیعی است. بعلاوه چای سبز به خاطر مواد مغذی فراوانی که دارد، موجب تقویت در رشد مو ها شده و تغذیه مو ها را بهبود می بخشد.

با این نوشیدنی ریزش مو و کچلی را دور بزنید

چای سبز در برگیرنده مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان ها و نیز آنزیم ها، اسید های امینه و مواد شیمیایی گیاهی همانند پلی فنول هاست. چای سبز شامل ویتامین B، فولات، منگنز، پتاسیم، منیزیم و کافئین است. این گیاه در برگیرنده آنتی اکسیدان های فراوانی است که رشد مو ها را بیشتر می نماید. اپی گالوکاتچین گالات مهمترین ترکیب چای سبز است که در حدود %11آن را تشکیل می دهد اپی گالو کاتچین دارای نقش های متعددی است که با تاثیر بر روی آنزیم 2آ لفا ردوکتاز از ریزش ارثی مو پیشگیری می نماید.

باعث بر طرف کردن ضایعات Psoriform و نیز هپیراکراتوز بافتی و نهایتاً چربی سرمی گردد. کاتچین موجود در آن خاصیت مهارکنندگی 5 آلفا ردوکتاز را دارد که DHT را مسدود می سازد. DHT یکی از علل کلیدی ریزش مو محسوب می گردد. این ماده می تواند رشد مو های نو را ترویج کند و از بروز مسائل رایجی همانند شوره و پوست سر خشک پیشگیری نماید. تحقیقات علمی نشان می دهد این ترکیب دارای خواص بسیار با ارزش برای درمان ریزش مو است.

منبع: صدآنلاین

منبع: فرارو

به "با این نوشیدنی ریزش مو و کچلی را دور بزنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این نوشیدنی ریزش مو و کچلی را دور بزنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید