بانک مهر ایران بیش از 380 هزار فقره تسهیلات تا به امروز به مددجویان کمیته امداد پرداخت نموده است

به گزارش وبلاگ داریوش، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس بانک مهر ایران گفت: هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به بیش از 33 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد پرداخت خواهد شد.

بانک مهر ایران بیش از 380 هزار فقره تسهیلات تا به امروز به مددجویان کمیته امداد پرداخت نموده است

به گزارش خبرگزاری وبلاگ داریوش، مرتضی اکبری در حاشیه امضای تفاهم نامه بین بانک مهر ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: این تفاهم نامه برای تامین یاری هزینه تجهیز مسکن مددجویان بی بضاعت و همچنین توانمندسازی قشر آسیب پذیر ساکن در مناطق محروم کشور است.

وی افزود: این تسهیلات که برای هر فرد تا سقف 30 میلیون ریال است با کارمزد 4 درصد و با دوره بازپرداخت حداکثر 36 ماه از محل منابع بانک و درچارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی پرداخت خواهد شد.

اکبری با بیان اینکه بانک مهر ایران سابقه همکاری خوبی با کمیته امداد امام خمینی دارد گفت: این بانک تا به امروز بیش از 380 هزار فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد پرداخت نموده است.

وی افزود: این تسهیلات 30 میلیون ریالی، برای ساخت حمام و سرویس بهداشتی پرداخت می گردد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نیز در حاشیه این مراسم گفت: در بعضی از مناطق محروم کشور، گازرسانی صورت گرفته، اما بعضی از افراد تحت پوشش این کمیته، توان اقتصادی برای گازکشی داخل منازل را ندارند.

آقای مرتضی بختیاری افزود: با توجه به اینکه در خیلی از روستا ها حمام عمومی وجود ندارد این وام برای گازکشی و ساخت حمام و سرویس بهداشتی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

وی افزود: با جمع بندی هایی صورت گرفت، مبلغ 700 میلیارد تومان احتیاج است تا به 122 هزار خانه که از این تعداد 49 هزار خانه لوله کشی گاز ندارند، 38 هزار خانه سرویس بهداشتی ندارند و 34 هزارخانه حمام ندارند بتوانیم تسهیلات پرداخت کنیم.

بختیاری گفت: بانک مهر ایران در حال حاضر 100 میلیارد تومان از این هزینه ها را پرداخت نموده، 100 میلیارد هم بانک پارسیان تا کنون پرداخت نموده و قرار است حدود 50 درصد هزینه های دیگر را نیز استانداری ها تقبل نمایند.

وی در خاتمه افزود: با قوت به این کار ادامه خواهیم داد و امیدواریم تا شش ماه سال 1400 همه 122 هزار خانه، مشکلاتشان رفع گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بانک مهر ایران بیش از 380 هزار فقره تسهیلات تا به امروز به مددجویان کمیته امداد پرداخت نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک مهر ایران بیش از 380 هزار فقره تسهیلات تا به امروز به مددجویان کمیته امداد پرداخت نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید