بازگشت مسی برای تکرار روزهای درخشان در بارسلونا

به گزارش وبلاگ داریوش، لیونل مسی به تمرینات بارسلونا بازگشت تا اتفاقات مهمی را برای تیمش رقم بزند.

بازگشت مسی برای تکرار روزهای درخشان در بارسلونا

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ داریوش، کابوس هواداران بارسلونا با حضور لیونل مسی در تمرینات این تیم به سرانجام رسید. نکته مهم آمادگی بالای لئو بود که هواداران را به آینده دلگرم کرد.

مسی اولین بازیکنی بود که وارد محل تمرین شد و همانند گذشته با انگیزه به تمرین پرداخت. در بلوگرانا به مسی عادت نموده اند چون بالغ بر 15 سال است که این بازیکن ناجی تیمش می گردد. هواداران بارسا دوست ندارند عمر ورزشی مسی تمام گردد و با رویای درخشش او به تماشای بازی های تیم محبوبشان می نشینند.

فوق ستاره آرژانتینی به بحث و جدال سرانجام داده و حالا هواداران منتظر آغاز فصل هستند تا تیمشان به رهبری مسی برابر حریفان پیروز گردد. تردیدی نیست که نباید یک تیم آن هم در سطح بارسلونا متکی به یک بازیکن باشد اما تمامی دوستداران بارسلونا حتی آن هایی که از تصمیم مسی برای جدایی اش ناراحت بودند، دوست داشتند این بازیکن با پیراهن تیمشان از دنیای توپ گرد خداحافظی کند.

مسی در این فصل کوشش خواهد نمود تا بارسلونا را مربیگری رونالد کومان و کوشش سایر اعضای تیم به جام های زیادی برساند. هدف اول او فتح لالیگا و در ادامه لیگ قهرمانان اروپاست. اگر این بار بارسلونا پیروز نگردد به این قهرمانی ها دست یابد وداع فوق ستاره آرژانتینی با مستطیل سبز قطعاً با پیراهن آبی اناری ها نخواهد بود.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "بازگشت مسی برای تکرار روزهای درخشان در بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت مسی برای تکرار روزهای درخشان در بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید