بارش باران در نیمه شرقی کشور، تهران امروز صاف تا کمی ابری است

به گزارش وبلاگ داریوش، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی شرایط جوی کشور را طی امروز و فردا تشریح کرد.

بارش باران در نیمه شرقی کشور، تهران امروز صاف تا کمی ابری است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری وبلاگ داریوش، صادق ضیائیان درباره شرایط جوی کشور طی چند روز آینده اظهار کرد: امروز دوشنبه در نیمه شرقی کشور بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود و همچنین از بعدازظهر امروز در مناطقی از شمال غرب کشور، بخش هایی از دامنه های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه اضافه کرد: فردا فعالیت سامانه بارشی به نواحی شمال شرق و شرق کشور و سواحل شرقی دریای خزر محدود می شود. امروز و فردا در استان های مرکزی، البرز، تهران، قم، سمنان، شمال اصفهان، شمال یزد و بخش هایی از خراسان رضوی، وزش باد شدید پیش بینی می شود.

ضیائیان گفت: از اوایل روز چهارشنبه این سامانه از کشور خارج و از بعدازظهر این روز سامانه بارشی جدیدی از شمال غرب کشور وارد می شود و موجب بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در استان های واقع در این ناحیه، دامنه های البرز غربی و مرکزی و سواحل غربی دریای خزر خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه درباره شرایط جوی تهران نیز گفت: تهران امروز صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد شدید و با احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود.

انتهای پیام/4076/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "بارش باران در نیمه شرقی کشور، تهران امروز صاف تا کمی ابری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران در نیمه شرقی کشور، تهران امروز صاف تا کمی ابری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید