اولین دوره مربیگری پرسونال ترینینگ در ایران برگزار گردید

به گزارش وبلاگ داریوش، فرخ کیا رئیس انجمن آمادگی جسمانی کشور در این مورد گفت: اولین و جامع ترین دوره مربیگری پرسونال ترینینگ در ایران از تاریخ 10 لغایت 15 اسفند ماه 1400 و با حضور 300 شرکت کننده از سراسر کشور و تدریس اساتید با تجربه و زبده و بعلاوه ارائه مدرک معتبر و دو زبانه از فدراسیون ورزشهای همگانی برگزار گردید.

اولین دوره مربیگری پرسونال ترینینگ در ایران برگزار گردید

کیا اضافه نمود: حضور حسین توکلی قهرمان پرآوازه وزنه برداری دنیا و المپیک و تدریس عملی وی با عنوان تکنیک های اجرای حرکات قدرتی و توانی(لیفت های المپیکی) و بعلاوه رضا ناصری دروازه بان اسبق تیم ملی فوتسال با عنوان چربی سوزی، کیفیت و اعتبار اولین دوره مربیگری پرسونال ترینیگ در ایران را بالا برد.

کیا با اشاره به اینکه همیشه اولین ها در یاد و خاطره خواهد ماند، گفت: انجمن آمادگی جسمانی ایران که یکی از انجمن های پر مخاطب کشور می باشد همیشه در راستای اهداف وزارت ورزش و فدراسیون ورزش های همگانی، در پی یک استاندارد ملی برای کیفیت آموزشی دوره های تخصصی و نیز تاثیر گذاری آموزش بر ارتقاء کیفیت کار و عملکرد مربیان در سطح کشور بوده و هستیم. همیشه تاکید داریم که یکی از مهمترین عوامل موفقیت فدراسیون ورزشهای همگانی و انجمن آمادگی جسمانی کشور ارتقاء کیفیت آموزشی به شمار می آید.

وی اضافه نمود: به همین منظور در این دوره از اساتید بنام کشور شامل دکتر بهرامی نژاد (مربی آمادگی جسمانی تیمهای ملی در 7 دوره المپیک)، دکتر مسجدی (رئیس کمیته پرسونال ترینینگ انجمن)، دکتر سالخورده (مدرس و رئیس کمیته کاندیشنینگ و قدرت انجمن)، دکتر مجتبی مهدوی(مدرس فدراسیون ورزش های همگانی و انجمن آمادگی جسمانی)، دکتر پیرانی (مربی اسبق آمادگی جسمانی تیمهای ملی کاراته)، دکتر افضل پور (استاد تمام فیزیولوژی ورزشی دانشگاه)، دکتر فشی (عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی)، خانم دکتر قلعه نوعی (نایب رئیس انجمن آمادگی جسمانی) و خانم وکیل زاده (بهترین مدرس انجمن آمادگی جسمانی) استفاده کردیم تا بتوانیم کیفیت مطلوبی را که در حوزه آموزش در انجمن آمادگی جسمانی ایران برای مخاطبین در پیش هستیم را ارائه نماییم.

فرخ کیا که از قهرمانان ورزشی و مدرسی دانشگاه است، عنوان نمود: رضایتمندی شرکت کنندگان از برگزاری اولین دوره مربیگری پرسونال ترینینگ سراسر ایران ضمن احساس خوشحالی و خرسندی، کار را برای تیم مدیریتی انجمن، در ادامه راه سخت تر خواهد نمود. چرا که می بایست در این راستا موجباب رضایت مخاطبین و مردم عزیز رو با کوشش بیشتر فراهم آوریم.

کیا یادآور شد: شرکت سبک زندگی دیارا نماینده انحصاری تجهیزات ورزشی و آمادگی جسمانی پیشرفته(Reaxing) در ایران میزبان کلاسهای عملی اولین دوره مربیگری پرسونال ترینینگ بود. مهندس مجتبی جمعه لو به عنوان مدیرعامل و مهندس بابک مولایی به عنوان رئیس هیات مدیره، نماینده شرکت و تجهیزات ورزشی Reaxing در ایران می باشند.

وی در سرانجام از حمایتهای فدراسیون ورزشهای همگانی و حامیان انجمن آمادگی جسمانی کشور تشکر و قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اولین دوره مربیگری پرسونال ترینینگ در ایران برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین دوره مربیگری پرسونال ترینینگ در ایران برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید