امیریان: برای نوروز فیلم های سینمایی ویژه ای را آماده نموده ایم

به گزارش وبلاگ داریوش، فارس/ ناهید امیریان دوبلور پیشکسوت گفت: امیدوارم مردم نوروز سال جاری در خانه بمانند زیرا واحد دوبلاژ به صورت ویژه ای را آماده نموده که تفاوت محسوسی با سال های گذشته دارد.

امیریان: برای نوروز فیلم های سینمایی ویژه ای را آماده نموده ایم

ناهید امیریان که آدینه اول اسفندماه مهمان برنامه شبانه شبکه دو سیما شده بود، ضمن بیان اینکه برنامه ویژه ای برای عید سال جاری داریم؛ بیان داشت: کار دوبله این روزها سخت تر و زمان بر تر شده زیرا ناچاریم از دوستان گوینده به صورت جداگانه صدا ضبط کنیم این اتفاق زمان دوبله یک فیلم را طولانی تر می نماید.

وی با اشاره به اینکه از دست دادن چنگیز جلیلوند که 50 سال با هم همکار بودیم، برایم بسیار سخت بود، اضافه نمود: از طرفی حس و حال یک فیلم در اجرای تک به تک کمی حالت مصنوعی برای دوبلور پیدا می نماید و احتیاج است تا پارتنرها در کنار هم صحبت نمایند اما به خاطر رعایت دستورالعمل های بهداشتی این اتفاق رقم نمی خورد. با این حال برای عید سال جاری فیلم های ویژه و جذابی را برای شبکه های مختلف آماده نموده ایم تا اعضای خانواده اوقات فراغت شان را در کنار یکدیگر در خانه بمانند.

این مدیر دوبلاژ در برنامه دست در دست ادامه داد:

صدایم برایم به اندازه تمام زندگیم ارزش دارد. کوچک که بودم آرزو داشتم همه صدای مرا بشناسند و وقتی حرف می زنم بگویند صاحب این صدا کیست؟ که خدا را شکر به آرزویم رسیدم، خدا همه جای زندگی من هست.

ناهید امیریان که فرزندانش دور از وطن هستند، درباره گذراندن وقت در این شب های کرونایی گفت:

شب ها با بچه ها و نوه هایم صحبت می کنم، 6 فرزند و 5 نوه دارم. مردم ایران همدیگر را دوست دارند و این اتفاق بسیار شیرینی است که در کمتر جایی از جهان قابل لمس است.

گوینده صدای الیور توئیست اضافه نمود: ایرانی ها از وطن که دور می شوند مهربان تر هم می شوند. سایر مردم نقاط جهان اگر شناختی هم نسبت به ایرانیان نداشته باشند وقتی با مردم و فرهگ کشور ما آشنا می شوند می گویند ای کاش زودتر شما و کشورتان را می شناختیم.

وی که در این برنامه به همراه سیاوش عقدایی مجری دست در دست دیالوگ های هاچ زنبور عسل را زنده اجرا کرد، گفت: وقتی نقشی را می گویم احساس می کنم خودم دارم در آن مجموعه بازی می کنم.

امیریان در ادامه گفت: اگر بتوانید انیمیشن را باورپذیر اجرا کنید گوینده هستید وگرنه نقش های واقعی را ادا کردن خیلی سخت نیست ، اما در انیمیشن صدا در ارتباط با مخاطب بسیار تاثیرگذار است.

گوینده صدای آنت بیان داشت: من با کارهایم زندگی می کنم و در بین نقش هایی که به جای شان صحبت نموده ام با الیور توئیست در کنار زنده یاد آقای مقبلی، فلونه در خانواده دکتر ارنست، سندباد و .. برایم بسیار شیرین بوده است.

منبع: همگردی

به "امیریان: برای نوروز فیلم های سینمایی ویژه ای را آماده نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیریان: برای نوروز فیلم های سینمایی ویژه ای را آماده نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید