اقدامات مجازی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در سال 99 چه بود؟ خبرنگاران

به گزارش وبلاگ داریوش، دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی درباره اقدامات تشکیلاتی این تشکل در سال 99، گفت: سال جاری سعی کردیم تمامی برنامه های اتحادیه به صورت مجازی برگزار گردد تا دستورالعمل هایی که ستاد ملی مبارزه با کرونا صادر نموده بود را در حد توان رعایت کنیم.

اقدامات مجازی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در سال 99 چه بود؟ خبرنگاران

ملاحت جو، دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه سیاسی دانشجویان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ داریوش، پیرامون فعالیت تشکیلاتی این اتحادیه دانشجویی در سال 99، گفت: پیش از شیوع ویروس کرونا برنامه های ما در اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، به صورت حضوری بود؛ اما سال جاری سعی کردیم تمامی مجامع به صورت مجازی برگزار گردد تا دستورالعمل هایی که ستاد ملی مبارزه با کرونا صادر نموده بود را تا حد توان رعایت کنیم.

وی اضافه نمود: یکی از مسائل مهمی که ما در سال گذشته با آن سروکار داشتیم، انتخابات دفاترمان بود که سعی کردیم حتی المقدور به صورت مجازی برگزار گردد و در مقوله احراز صلاحیت ها و نظارت بر انتخابات دفاتر سراسر کشور کار را به صورت مجازی پیش بردیم. در نهایت خود انتخابات هم به صورت مجازی برگزار گردید که برای اولین بار در تشکیلات ما این اتفاق می افتاد.

ملاحت جو، توضیح داد: باوجود اینکه مانند دوران پیش از کرونا نتوانستیم دوره های آموزشی، برنامه ها و کارگاه های دانشجویی-تشکیلاتی را در دفتر اتحادیه و دفاتر برگزار کنیم، به برگزاری برنامه ها به صورت مجازی مبادرت ورزیدیم. همچنین در این میان ما سعی کردیم با منطقه بندی کردن دفاتر و تقسیم بندی آن ها به دفاتر منطقه ای برنامه های حضوری با تعداد نفرات کمتری را برگزار کنیم و تعدادی هم در حال رایزنی با دانشگاه ها و دفاتر هستیم که در سال جدید مناطق مختلف کارگاه های تشکیلاتی مان را برگزار کنیم و از این طریق رابطه حضوری و رابطه چهره به چهره ای که بین دفاترمان و اعضای اتحادیه در سراسر کشور بوده را حفظ کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اقدامات مجازی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در سال 99 چه بود؟ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات مجازی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در سال 99 چه بود؟ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید