افزایش افراد مبتلا به کرونا در بیمارستان های فارس، روزانه بیش از 100 هزار دز واکسن در استان تزریق می گردد

به گزارش وبلاگ داریوش، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از افزایش موارد بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های فارس طی چند روز اخیر اطلاع داد.

افزایش افراد مبتلا به کرونا در بیمارستان های فارس، روزانه بیش از 100 هزار دز واکسن در استان تزریق می گردد

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ داریوش از شیراز، دکتر مهرزاد لطفی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در چهارصد و بیست و سومین نشست دانشگاهی مدیریت کرونا با بیان اینکه ورودی بیمارستان های فارس روزانه به حدود 300 نفر رسیده است، اظهار کرد: آمار موارد بستری هفتگی بیماران مبتلابه کرونا در فارس فرایند افزایشی دارد و تعداد موارد بستری روزانه این بیماران هم در چند روز گذشته افزایش داشته است که نشان دهنده کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

او هرگونه سهل انگاری و بی توجهی نسبت به ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا ویروس را زمینه ساز گردش گسترده ویروس در سطح جامعه دانست و اضافه نمود: مقابله با کرونا نیازمند همکاری و مشارکت تمام اقشار جامعه و نهاد ها و سازمان هاست و با همت و همکاری همگانی است که می توان به ثمربخش بودن کوشش و مجاهدت مدافعان سلامت به منظور مقابله با این اپیدمی، یاری کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با آنالیز دیگر آمار های موجود، مقدار مراجعه بیماران و موارد مشکوک ابتلا به کروناویروس به مراکز 16 ساعته استان را هم همچنان بالا خواند و اضافه نمود: بالا بودن این آمار می تواند به منزله هشداری جدی در استان باشد.

دکتر لطفی با بیان اینکه روزانه بیش از 100 هزار دز واکسن کرونا در استان به مراجعان پایگاه ها و مراکز واکسیناسیون استان تزریق می گردد، گفت: مجموعه سلامت استان با تمام توان برای افزایش ایمنی و سلامت مردم در کوشش است و برنامه واکسیناسیون عمومی علیه کروناویروس تا رسیدن به ایمنی 100 درصدی و واکسینه شدن تمام جمعیت استان، ادامه دارد.

او با بیان اینکه در کنار واکسیناسیون، رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی اولویت نخست مقابله با کرونا به شمار می رود، از مردم استان به ویژه جوانان و نوجوانان خواست به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی و پرهیز از حضور در اجتماعات و دورهمی های محبت آمیز و خانوادگی، توجه ویژه ای داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افزایش افراد مبتلا به کرونا در بیمارستان های فارس، روزانه بیش از 100 هزار دز واکسن در استان تزریق می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش افراد مبتلا به کرونا در بیمارستان های فارس، روزانه بیش از 100 هزار دز واکسن در استان تزریق می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید