احتمال اعزام ورزشکاران کارگر به مسابقات جهانی فنلاند در یک رشته

به گزارش وبلاگ داریوش، فدراسیون آماتور ورزش کارگری گفت: هر چند همواره برای اعزام ورزشکاران کارگر به مسابقات برون مرزی با مسائل اعتباری روبرو هستیم، اما همواره تحت حمایت کمیته ملی المپیک بودیم.

احتمال اعزام ورزشکاران کارگر به مسابقات جهانی فنلاند در یک رشته

جواد رمضی در گفت وگو با وبلاگ داریوش، در پاسخ به این پرسش که امسال چند درصد از برنامه های پیش بینی شده تقویم ورزشی فدراسیون ورزش کارگری محقق شده است، اظهار کرد: امسال در تقویم ورزشی فدراسیون ورزش کارگری 50 مسابقه قهرمانی کشور پیش بینی شده بود که از این تعداد 34 مسابقه به صورت مجازی برگزار شده است و 17 مسابقه دیگر در شهرستانهای مختلف به صورت میدانی در حال برگزاری است، در حقیقت امسال تمام برنامه های پیش بینی شده در تقویم فدراسیون ورزش کارگری محقق شده و شرایط راضی کننده است.

وی پیرامون این پرسش که آیا از بودجه مستقلی برخوردار هستید یا خیر؟ اضافه کرد: متاسفانه با وجود پیگیری های زیاد هنوز بودجه خاصی از وزارت ورزش و جوانان دریافت نمی کنیم و همچنان برای برگزاری مسابقات داخلی و بویژه برای اعزام ورزشکاران کارگر به رقابت های بین المللی همچنان از حمایت های کمیته ملی المپیک برخورداریم.

رمضی در انتها از اعزام ورزشکاران کارگر به مسابقات جهانی فنلاند در سال آینده خبر داد و گفت: این مسابقات در سه رشته کشتی (آزاد و فرنگی)، شنا و شطرنج برگزار خواهد شد که به احتمال زیاد ما فقط در رشته شنا ورزشکار به این مسابقات اعزام خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "احتمال اعزام ورزشکاران کارگر به مسابقات جهانی فنلاند در یک رشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال اعزام ورزشکاران کارگر به مسابقات جهانی فنلاند در یک رشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید