کوچکترین سهل انگاری استان بوشهر را به شرایط قرمز بازمی گرداند

به گزارش وبلاگ داریوش، خبرنگاران/بوشهر دبیر ستاد مبارزه با کرونا در بوشهر گفت: استان بوشهر از شرایط قرمز به هشدار درآمده اما کوچک ترین سهل انگاری ما را به حالت قرمز باز می گرداند.

کوچکترین سهل انگاری استان بوشهر را به شرایط قرمز بازمی گرداند

سعید کشمیری با بیان اینکه در حال حاضر 336 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 54 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند.

وی با بیان اینکه 153 مورد مثبت قطعی در بیمارستان های استان بستری هستند، گفت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 54 مورد از بستری های بخش های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد 34 مورد مثبت قطعی بوده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: متأسفانه سه نفر از همشهریان عزیزمان روز دوشنبه و 8 نفر روز سه شنبه فوت شده اند که تست کرونای آن ها امروز مثبت اعلام شده و در رده سنی 31 تا 70 سال هستند که فرد 31 ساله سابقه تومور مغزی داشته است.

کشمیری با بیان اینکه هم اکنون 53 مورد در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند، اضافه کرد: از این تعداد 30 مورد از آن ها با کمک دستگاه نفس می کشند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اعمال برخی محدودیت ها این استان در زمان حاضر از شرایط قرمز خارج و در شرایط هشدار قرار گرفته است.

سعید کشمیری اضافه کرد: هرچند استان بوشهر از شرایط قرمز به هشدار درآمده است اما کوچک ترین سهل انگاری و تعلل ما را به حالت قرمز باز می گرداند به همین دلیل باید اقدام های پیشگیرانه را همچنان تا پایان بیماری ادامه داد.

وی بیان نمود: مردم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به کادر درمان که بسیار خسته و آسیب پذیر شده اند کمک کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کوچکترین سهل انگاری استان بوشهر را به شرایط قرمز بازمی گرداند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچکترین سهل انگاری استان بوشهر را به شرایط قرمز بازمی گرداند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید