چشم نوازی 2 میلیون لاله در بزرگترین رویداد گردشگری البرز

به گزارش وبلاگ داریوش، خبرنگاران : جشنواره گل های لاله آسارا به عنوان بزرگترین رویداد گردشگری استان البرز همزمان با عید سعید فطر در شهر آسارا افتتاح می شود.

چشم نوازی 2 میلیون لاله در بزرگترین رویداد گردشگری البرز

صدا و سیما: شهردار آسارا از برگزاری جشنواره گل های لاله در شهر آسارا خبر داد و گفت: جشنواره گل های لاله در زمینی به مساحت 40 هزار متر مربع در چشم اندازی زیبا و منحصر به فرد تا دامنه کوه ها کاشته و جهت بازدید توریستان برنامه ریزی شده است.

آسرایی افزود: تعداد لاله های کاشته شده به بیش از 2 میلیون عدد می رسد.شهردار آسارا در انتها افزود: امیدواریم با کمک همه دستگاه های اجرایی بتوانیم سهم بالایی در جذب توریست و به تبع آن رشد اقتصادی، اجتماعی شهر و منطقه آسارا و استان البرز داشته باشیم.

جشنواره لاله ها ظرفیت نوظهور توریستی البرز

خیلی از ایرانی ها هنگامی که نام البرز را می شوند ناخودآگاه به یاد طبیعت زیبا و باغ های خرم آن می افتند و تصویری سبز از این گستره جغرافیایی در فکر شان تداعی می شود.هرچند که در سال های اخیر به دلیل بالا گرفتن موج مهاجرت ها و افزایش جمعیت والبته ساخت وسازهای بی شمار تا حدی فضای سبز این استان تحت الشعاع قرار گرفته است اما همچنان البرز با داشته های طبیعی اش دلبری می کند و می تواند مقصد هر توریستی باشد.جاده پرپیچ وخم وزیبای چالوس با رودخانه باصفا وروستاهای زیبا و چشم نوازش، چشم انداز ها مجذوب کننده طالقان وساوجبلاغ وکویر زیبای اشتهارد همه وهمه بهانه ای است تا برای دیدن آن وقتی بگذاریم وبا سفر به جای جای البرز به دیدنی آنها بنشینیم.

به گفته کارشناسان جشنواره لاله ها فرصتی بی بدیل برای دیده شدن هر چه بهتر البرز و جاذبه های توریستی آن است به شرط آنکه با برنامه ریزی و هدف گذاری تعیین گام برداریم وبه این باور برسیم که تقویت توریستی می تواند راهی برای توسعه هر چه بیشتر استان البرز در سال های پیش رو باشد.

منبع: توریسم آنلاین

به "چشم نوازی 2 میلیون لاله در بزرگترین رویداد گردشگری البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشم نوازی 2 میلیون لاله در بزرگترین رویداد گردشگری البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید