فال حافظ امروز ، 8 آبان ماه با تفسیر دقیق

به گزارش وبلاگ داریوش، خبرنگاران : فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز ، 8 آبان ماه با تفسیر دقیق

فال حافظ در بین مردم ایران صندلی ویژه ای دارد. فال حافظ به شکل روزانه در وبلاگ داریوش برای متولدین 12 ماه سال منتشر می گردد. فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق احتیاج دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

در سرای مغان رفته بود و آب زده

نشسته پیر و صلایی به شیخ و شاب زده

سبوکشان همه در بندگیش بسته کمر

ولی ز ترک کله چتر بر سحاب زده

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد خانه شما به زودی مجلس بزم و عروسی خواهد شد و همه به شوق این وصال کمر همت بسته اند. وصلت فرخنده ای است. مواظب عده ای باشید که می خواهند همه چیز را خراب نمایند. از چیزی نترسید دولت بخت با شماست و دعاهایتان مستجاب شده با کمی عقل و خرد همه کارهایتان نیز رو به راه می گردد.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

در عهد پادشاه خطابخش جرم پوش

حافظ قرابه کش شد و مفتی پیاله نوش

صوفی ز کنج صومعه با پای خم نشست

تا دید محتسب که سبو می کشد به دوش

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد الان موقع حرف زدن نیست، کمی تامل کن. فکری به حال خودت بکن تا از این غم رهایی پیدا کنی. تا جوانی می توانی کاری انجام دهی. نگو فعلا جوانم و وقت برای توبه زیاد است. برای رسیدن به مراد باید رنج و سختی و انتظار بکشی و اگر عجله کنی همه چیز را بر باد می دهی.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

خیز و در کاسه زر آب طربناک انداز

پیشتر زان که گردد کاسه سر خاک انداز

عاقبت منزل ما وادی خاموشان است

حالیا غلغله در گنبد افلاک انداز

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروزشما نشان می دهد از لحظه های عمر بهره کافی بگیر و زندگی را در طلب آرزوهای دور و دراز به هدر نده. به آنچه داری قانع باش و از زندگی لذت ببر. خانواده خوبی داری. رنج و زحمت دنیا را بی فایده برای خود به وجود نیاور

فـال حـافـظ متولدین تیر

گر من از باغ تو یک میوه بچینم چه گردد

پیش پایی به چراغ تو ببینم چه گردد

یا رب اندر کنف سایه آن سرو بلند

گر من سوخته یک دم بنشینم چه گردد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید با خیالبافی و حسرت کشیدن کاری از پیش نمی بری و به هیچ مقام و منزلتی هم نمی رسی. این گونه به جای عقل، جهالت به سراغت می آید و ایمانت هم کم می گردد. عمر عزیز خود را به بطالت صرف نموده ای بدون اینکه به نتیجه ای برسی. به واقعیات بپرداز و رویاها را فراموش کن.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

دنیا بر ابروی عید از هلال وسمه کشید

هلال عید در ابروی یار باید دید

شکسته گشت چو پشت هلال قامت من

کمان ابروی یارم چو وسمه بازکشید

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید یارتان حاضر به هر گونه فداکاری برای شماست. هر ملامتی را به خاطر شما تحمل می نماید و برای رسیدن به تو بهای سنگینی پرداخت نموده است. بدون شما زندگی برایش چون شب است. تو هم طلب او را برآورده ساز تا خوبی های او را جبران نموده باشی.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی

از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

چو گل گر خرده ای داری خدا را صرف عشرت کن

که قارون را غلط ها داد سودای زراندوزی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد فکر دنیا و ظواهر و زیبایی آن را رها کن و خوش باش. غم و اندوه را دور بینداز و به آنچه داری قناعت کن. قناعت بزرگترین ثروت انسان است. اگر فعلا دچار شکست و ناکامی شده ای ناراحت و ناامید نباش. روزگار فراز و نشیب بسیار دارد. خاتمه شب نا امیدی، صبح پیروزی است. فرصت ها را غنیمت بدان و از آن به نفع خود استفاده کن.

فـال حـافـظ متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست

صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

به هست و نیست مرنجان ضمیر و خوش می باش

که نیستیست پایان هر کمال که هست

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروزشما این تفسیر را دارد که به سهولت و راحتی به مقام و مادیات نخواهی رسید. همه چیزت باید در حد کمال باشد. باطن خوب، کار حلال، هوشیاری و تقوی، در این صورت است که به هدف خواهی رسید. سعی کن از زندگی نیز لذت ببری که غم ها و سختی ها پایدار نمی مانند.

فـال حـافـظ متولدین آبان

صبا به تهنیت پیر می فروش آمد

که موسم طرب و عیش و ناز و نوش آمد

به گوش هوش نیوش از من و به عشرت کوش

که این سخن سحر از هاتفم به گوش آمد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد فردی به یاری تان می شتابد و شما را از ورطه درد و فلاکت نجات می بخشد. کمی عصبانی هستید. سعی کنید بر خودتان مسلط باشید. هرچه را جست وجو کنید به آن دست می یابید پس در پی شادی ها باشید.

فـال حـافـظ متولدین آذر

خوش آمد گل وز آن خوشتر نباشد

که در دستت بجز ساغر نباشد

زمان خوشدلی دریاب و در یاب

که دایم در صدف گوهر نباشد

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید قدر جوانی ات را بدان و به خاطر مسائل کوچک غمگین نباش. وجودت مثل گلستانی است که چند روزی سبز و با طراوت است و بعد خزان زندگی آن را از بین می برد. اگر می خواهی عمری دراز داشته باشی به دیگران یاری کن. ناجی تو کسی غیر از خدا نیست و اوست که زینت دهنده دلهاست.

فال حافظ متولدین دی

گلبن عیش می دمد ساقی گلعذار کو

باد بهار می وزد باده خوشگوار کو

هر گل نو ز گلرخی یاد همی نماید ولی

گوش سخن شنو کجا دیده اعتبار کو

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید با صدای بلند اعتراض کنید که چرا قدرت و اختیار را از شما گرفته اند. با یاد و خیال پردازی زنده اید. فکر می کنید پیش هیچ کسی سخنانتان نامعتبر است. مسائل روزمره و دنیوی راضی تان نمی نماید؛ در پی مراد و هدف که خودتان می دانید چیست می روید. باید مسائل را تحمل کنید تا به مرادتان برسید.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

روی تو کس ندید و هزارت رقیب هست

در غنچه ای هنوز و صدت عندلیب هست

گر آمدم به کوی تو چندان غریب نیست

چون من در آن دیار هزاران غریب هست

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که در راهی که قدم نهاده ای هزاران رقیب داری که باید از میدان به در کنی. احساس غریبی می کنی اما به همین زودی چشمت به جمال یار روشن می گردد و همگان برای این وصل جشن خواهند گرفت. هیچ دردی نیست که درمان نداشته باشد. طبیب درد تو هم رسیدن به یار است.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

آن غالیه خط گر سوی ما نامه نوشتی

گردون ورق هستی ما درننوشتی

هر چند که هجران ثمر وصل برآرد

دهقان دنیا کاش که این تخم نکشتی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید از کاری که نموده اید سخت پشیمانید. هرچند کوشش زیادی می کنید تا به مقصود برسید ولی نتیجه خوبی برایتان ندارد. با گوشه گیری هم کاری از پیش نمی.برید. آنقدر عاقل هستید که راهی برای رهایی از غم پیدا کنید. دست تقدیر برای تان این چنین رقم زده اما چون دل پاکی دارید باز همه چیز درست می گردد.

منبع: رکنا

به "فال حافظ امروز ، 8 آبان ماه با تفسیر دقیق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال حافظ امروز ، 8 آبان ماه با تفسیر دقیق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید