پسران مغرور به توطئه برای حمله به کنگره آمریکا متهم شدند

به گزارش وبلاگ داریوش، یک هیئت منصفه دادگاه فدرال، چهار رهبر جناح راست افراطی پسران مغرور را به توطئه برای جلوگیری از تأیید صلاحیت انتخاب جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در کنگره متهم کرد.

پسران مغرور به توطئه برای حمله به کنگره آمریکا متهم شدند

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، در کیفرخواست آمده است، هر چهار متهم در کیفرخواست، رهبران یا سازمان دهندگان بخش های پسران مغرور در ایالت های مربوطه خود هستند.

این گزارش می گوید که آن ها برای به دست آوردن تجهیزات شبه نظامی مورد استفاده برای حمله به پایتخت ایالات متحده کار کردند، موانع فلزی را که برای محافظت از ساختمان ایجاد شده بود از بین بردند و با استفاده از رادیو های دستی و برنامه های پیام رمزگذاری شده ارتباط برقرار کردند.

همچنین می گوید این تلاش شامل درخواست کمک مالی از طریق یک کمپین آنلاین سرمایه گذاری جمعی برای کمک به پسران مغرور برای پرداخت هزینه تجهیزات محافظتی و یک جمع آوری پول آنلاین بود که برای پرداخت هزینه های سفر به واشنگتن بیش از 5500 دلار درآمد کسب کرد.

بیش از 300 نفر در ارتباط با حمله به کنگره و در یک تلاش ناموفق برای جلوگیری از تأیید پیروزی بایدن متهم شده اند این حمله منجر به کشته شدن 5 نفر در پی حمله گروهی از طرفداران دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت به ساختمان شد، تقریباً 20 نفر که تا به امروز متهم شده اند با پسران مغرور مرتبط هستند و برخی دیگر نیز به شبه نظامیان ضد دولت مانند نگهبانان مرتبط بوده اند.

در کیفرخواست همچنین ادعا شده است که آن ها اهداف خود را از ماه نوامبر روشن کردند.

منبع: فرارو

به "پسران مغرور به توطئه برای حمله به کنگره آمریکا متهم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسران مغرور به توطئه برای حمله به کنگره آمریکا متهم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید