مکرون مخاطرات تحریم حزب الله را به ترامپ گوشزد کرد

به گزارش وبلاگ داریوش، یک مقام فرانسوی در کاخ الیزه مدعی شد که امانوئل مکرون رئیس جمهور این کشور در تبادل نظر با ترامپ مخاطرات تحریم حزب الله را به وی گوشزد نموده است.

مکرون مخاطرات تحریم حزب الله را به ترامپ گوشزد کرد

به گزارش وبلاگ داریوش به نقل از مهر ، روسیا الیوم گزارش داد که یک مقام فرانسوی در کاخ الیزه مدعی شد که امانوئل مکرون رئیس جمهور این کشور مخاطرات تحریم حزب الله را به ترامپ یادآوری نموده است.

این مقام فرانسوی مدعی شد که مکرون در مصاحبه با ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفته است که نتیجه تحریم های واشنگتن علیه حزب الله به نفع کسانی است که آمریکا سعی بر تضعیفشان دارد.

وی همچنین اضافه نمود که مکرون روز آدینه در تماس تلفنی با ترامپ به وی گفته است که ایالات متحده باید مجدداً در لبنان سرمایه گذاری نموده و به بازسازی آن یاری کند.

این مقام فرانسوی همپنین گفت که پاریس معتقد است ادله کافی مبنی بر اینکه انفجار بیروت یک حادثه بوده است وجود دارد. بعضی منابع پیش از این اعلام نموده بودند که مکرون در سفر به لبنان که پس از انفجار اخیر بیروت انجام گرفت، بعضی مقام ات این کشور را تهدید به تحریم نموده است.

جورج مالبورنو روزنامه نگار فرانسوی به نقل از یک منبع حاضر در نشست های رئیس جمهور فرانسه در بیروت اطلاع داد که او بعضی مقامات لبنانی را تهدید به تحریم نموده است.

طبق گزارش پایگاه خبری شبکه المیادین، این منبع گفت که مکرون تهدید کرد در صورتی که اصلاحات اجرایی نشوند، بعضی مقامات را تحریم می نماید.

منبع: همشهری آنلاین

به "مکرون مخاطرات تحریم حزب الله را به ترامپ گوشزد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکرون مخاطرات تحریم حزب الله را به ترامپ گوشزد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید