پروژه های اولویت دار فارس به دولت معرفی می گردد

به گزارش وبلاگ داریوش، خبرنگاران/فارس نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت که در راستای تسریع در اجرای پروژه های اولویت دار فارس، لیست این پروژه ها به وسیله مجمع نمایندگان استان به دولت معرفی می گردد.

پروژه های اولویت دار فارس به دولت معرفی می گردد

ابراهیم عزیزی شامگاه دوشنبه 22 شهریور با اشاره به ملاقات اعضای مجمع نمایندگان فارس با معاون مالی رئیس جمهور به وبلاگ داریوش گفت: در این ملاقات مسائل زیربنایی استان فارس به وسیله حاضران مورد آنالیز نهاده شد و با جزئیات به اطلاع معاون مالی رییس جمهور رسانده شد.

او اضافه نمود: کوشش ما در این جلسه این بود که نشان دهیم استان فارس با توجه به ظرفیت های بسیاری که دارد، می تواند در حل مسائل مالی کشور نقشی ارزنده ایفا نماید.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر دولت یاری لازم را انجام دهد، بعضی مصوبات روی زمین مانده استان فارس سریع تر اجرایی خواهد شد؛ مصوباتی که متاسفانه در دولت قبل امکان عملیاتی شدن نیافت.

عزیزی بعلاوه به دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست اشاره نمود و گفت: به اعتقاد ما استان فارس می تواند پل ارتباطی جنوب و شمال کشور باشد لذا تمام زیرساخت های مربوط به این موضوع مهم در حوزه ریل و راه و... را در این نشست مطرح کردیم.

نائب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تاکید ما این بود که باید فارس را فرااستانی دید و به سرعت عقب ماندگی های این استان را در حوزه زیرساختی رفع کرد.

عزیزی اسم کرد: پیشنهاد دکتر رضایی هم این بود که نمایندگان استان فارس پروژه های اولویت دار خود را به معاونت مالی رئیس جمهور اعلام نمایند تا یک برنامه عملیاتی موثر برای آن تعریف گردد.

او ادامه داد: در این نشست پروژه های محوری و محرک استان فارس هم که بعضی از آنها در شرف تکمیل است مورد آنالیز نهاده شد تا منابع و امکانات لازم برای نهایی شدن آنها تخصیص یابد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان فارس از همه ظرفیت های ملی برای پیشرفت استان فارس استفاده خواهند کرد، گفت: مجموعه نمایندگان استان فارس کوشش می نمایند تا به دور از انفعال و با رایزنی و ارتباط موثر، خالق شرایط باشند لذا سعی خواهیم کرد از ظرفیت مجلس و دولت سیزدهم در این راستا به برترین شکل ممکن استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پروژه های اولویت دار فارس به دولت معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های اولویت دار فارس به دولت معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید