معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: توسعه چهارمحال و بختیاری، نیازمند حضور سرمایه گذاران بومی است

به گزارش وبلاگ داریوش، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تسریع در فرایند توسعه و ایجاد تحول در چهارمحال و بختیاری، نیازمند حضور سرمایه گذاران بومی است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: توسعه چهارمحال و بختیاری، نیازمند حضور سرمایه گذاران بومی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، غلامرضا پناه در نشست آنالیز موانع و مسائل توسعه و اشتغال زایی شهرستان فارسان تاکید نمود: باید سرمایه گذاران بومی چهارمحال و بختیاری در نقاط مختلف کشور ، شناسایی و برای سرمایه گذاری در داخل استان دعوت و جذب شوند.

وی اضافه نمود: این اقدام از خروج سرمایه ها و راهنمایی آن به سایر کشورها جلوگیری می نماید.

پناه توضیح داد: حوزه مالی چهارمحال و بختیاری باید جذب سرمایه گذاران بومی و غیربومی را در دستور کار قرار دهد.

وی یادآور شد: دولت منابع محدودی برای سرمایه گذاری دارد و این منابع به تنهایی برای تحول در استان ها کافی نیست.

معاون توسعه مدیریت و منابع اضافه نمود: سال های گذشته در تخصیص و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی روستایی اشتباهاتی اجرا شده بود اما طی دو سال گذشته سعی شده تا این اشتباهات در سطح کشور تکرار نگردد و سرمایه گذاری ها بدون مشکل باشد.

پناه تاکید نمود: سرمایه گذاری ها در بخش های مختلف کشور باید متناسب با ظرفیت و مطابق با زنجیره فراوری انجام گردد.

وی با اشاره به اشباع ظرفیت دامپروری در کشور اضافه نمود: با توجه به ظرفیت های بالای این استان در حوزه کشاورزی و دامپروری، مطالعه و آنالیز لازم برای استفاده بیشتر از این ظرفیت به منظور افزایش سرمایه گذاری و اختصاص تسهیلات انجام خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیح داد: هنوز از ظرفیت های گردشگری استان بهره برداری لازم نشده است.

وی یادآور شد: معرفی ظرفیت های گردشگری این استان شامل اماکن اقامتی، پذیرایی، خدماتی و مراکز عرضه صنایع دستی برای تمامی گردشگران احتیاج به تدبیر درون استانی دارد.

پناه اظهار کرد: فرش چهارمحال و بختیاری، ظرفیت بسیار بالایی برای سرمایه گذاری و جذب گردشگران دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: ظرفیت استان در حوزه کشاورزی مطلوب و قابل بازاریابی در سطح ملی و بین المللی است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: توسعه چهارمحال و بختیاری، نیازمند حضور سرمایه گذاران بومی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: توسعه چهارمحال و بختیاری، نیازمند حضور سرمایه گذاران بومی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید