مدل کاردستی با کاغذ باطله با ایده های بکر و جدید

به گزارش وبلاگ داریوش، یکی از روش های خلاقانه بازیافت تولیدات کاغذی، درست کردن کاردستی با کاغذ باطله است. کاغذ از جمله تولیداتی است که پس از تولید می توان آن را به روش های مختلف بازیافت کرد.

مدل کاردستی با کاغذ باطله با ایده های بکر و جدید

وبلاگ داریوش | سرویس خانه داری - حتما در خانه انبوهی از مجلات تاریخ گذشته و به درد نخور دارید. به جای انبار کردن و یا دور ریختن این کاغذها، با استفاده از ایده های بی نظیری که در این مطلب ارائه خواهد شد، کاردستی مورد علاقه خود را درست کنید. از کاغذ باطله به روش های مختلفی می توانید در جهت ساخت کاردستی استفاده کنید. گاهی با رول کردن و بافتن کاغذ ها می توان ظروف مختلف و زیبایی را درست کرد؛ و یا از بچه ها خود بخواهید به روش تکه چسبانی (کلاژ) از کاغذ های باطله برای ساخت کاردستی استفاده کنند. در ادامه نمونه هایی جهت ایده دریافت برای درست کردن انواع کاردستی با کاغذ باطله را به شما ارائه خواهیم داد.

کاردستی قاب عکس و کلاژ با کاغذ باطله

یکی از روش های ساخت کاردستی با کاغذ باطله، استفاده از خرده کاغذ های رنگی یا مقوایی است که با توجه به الگوی مورد نظر خود می توانید با فرم دادن به کاغذ باطله تهیه کنید.

در روش دوم شما می توانید با رول کردن کاغذ های باطله مجلات تاریخ گذشته و چسباندن آن ها بر روی سطحی مانند مقوا، یک کاردستی به شکل قاب عکس تهیه کنید.

همچنین با بریدن کاغذ های باطله رنگی برای بچه ها، می توانید کلاژ یا تکه چسبانی را به آن ها آموزش دهید.

کاردستی ظروف با کاغذ باطله

یکی از روش های خلاقانه استفاده از کاغذ باطله برای ساخت ظروف، همان روش رول کردن کاغذ است. برای این منظور از مجلات گلاسه رنگی رول شده استفاده کنید. با استفاده از الگو های ارائه شده در تصویر زیر می توانید کاسه، جعبه و سبد های زیبایی را تهیه کنید.

روش دوم برای ساخت ظروف با کاغذ باطله، استفاده از کاغذ های فرم داده شده است. در این روش کاغذ های باطله فرم داده شده را به کمک چسب بر روی قالبی که قصد درست کردن کاردستی از روی آن را دارید بچسبانید.

آیا تا کنون چیزی در مورد پاپیه ماشه شنیده اید؟ پاپیه ماشه خمیری است که از ترکیب شانه های تخم مرغ یا مقوا و کاغذ های باطله با آب و چسب چوب به دست می آید. این خمیر برای درست کردن کاردستی خیلی کاربرد دارد.

کاردستی آویز سقفی یا چراغ با کاغذ باطله

برای درست کردن کاردستی آویز سقفی، از خمیر پاپیه ماشه استفاده کنید و در نهایت پس از خشک شدن کامل کاردستی با استفاده از اسپری های رنگی موجود در بازار آن ها را بسته به سلیقه خود رنگ آمیزی کنید.

کاردستی سردیس حیوانات و مجسمه

یکی از کاردستی های زیبا و مدرن که امروزه در بیشتر دکوراسیون های داخلی سبک بوهمیایی و مدرن شاهد آن هستیم، سردیس هایی است که از جنس کاغذ تهیه شده اند.

کاردستی به شکل بوک مارک

بوک مارک وسیله ای است که برای علامت گذاری در بین صفحات کتاب از آن استفاده می شود. برای درست کردن بوک مارک کاغذی طبق الگوی ارائه شده در تصویر کاغذ باطله را تا بزنید.

کاردستی با کاغذ باطله و کتاب قدیمی

کاردستی با کاغذ باطله برای بچه ها

آیا تا کنون از کاغذ باطله برای درست کردن کاردستی استفاده کرده اید؟ تجربیات و نظرات خود را در پایین همین صفحه در بخش ارسال نظر با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: setare.com

به "مدل کاردستی با کاغذ باطله با ایده های بکر و جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل کاردستی با کاغذ باطله با ایده های بکر و جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید