فردا قرعه کشی طرح مشارکت در فراوری سایپا ، زمان پیش فروش بعدی اعلام شد

به گزارش وبلاگ داریوش به نقل از سایپانیوز، مجید باقری، قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: بلافاصله پس از انجام قرعه کشی طرح مشارکت در فراوری در روز شنبه، چهارم مردادماه، طرح جدید عرضه محصولات این گروه خودروسازی شروع خواهد شد.

فردا قرعه کشی طرح مشارکت در فراوری سایپا ، زمان پیش فروش بعدی اعلام شد

وی ادامه داد: این طرح نیز مانند عرضه قبلی، به شکل مشارکت در فراوری با موعد تحویل در سال آینده خواهد بود و به مبلغ پیش پرداختی مشتریان، سود مشارکت تعلق خواهد گرفت.

باقری اظهار کرد: پس از عرضه شاهین، کوییک.اس و ساینا.اس در طرح های پیشین، خودروهای کوییک معمولی و کوییک.آر (دو رنگ) و دو مدل از وانت سایپا151 در این طرح فروش عرضه خواهند شد.

وی اضافه نمود: قرعه کشی طرح مشارکت در فراوری جاری سایپا، صبح روز شنبه با حضور نمایندگانی از نهادهای ذیربط و رسانه های همگانی برگزار می گردد و یک روز پس از آن نیز، طرح جدید را شروع خواهیم کرد.

باقری با اشاره به کوشش خودروسازان برای تنوع بخشی و تداوم طرح های فروش، گفت: خودروسازان در کنار مردم هستند و به پشتوانه افزایش و استمرار فراوری، عرضه های مستمر را در دستور کار قرار داده اند تا به سمت کاهش و حذف نقش واسطه ها در بازار حرکت کنیم.

منبع: تجارت نیوز

به "فردا قرعه کشی طرح مشارکت در فراوری سایپا ، زمان پیش فروش بعدی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا قرعه کشی طرح مشارکت در فراوری سایپا ، زمان پیش فروش بعدی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید