عملیات اجرایی نخستین هتل بوتیک سبز کشور در تبریز آغاز شد

به گزارش وبلاگ داریوش، ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، عملیات اجرایی نخستین هتل بوتیک سبز کشور در تبریز آغاز شد.

عملیات اجرایی نخستین هتل بوتیک سبز کشور در تبریز آغاز شد

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در مراسم کلنگ زنی پروژه هتل بوتیک اظهار کرد: در راستای توسعه گردشگری و مراکز اقامتی استان، پروژه هتل بوتیک میلاد کوثر به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اجرا می گردد.

احمد حمزه زاده با بیان اینکه این هتل بوتیک در محل سابق دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران در کوچه ارک تبریز ایجاد می گردد، اضافه کرد: این مکان با دارا بودن 2 هزار و 550 مترمربع عرصه که هزار مترمربع آن به ساختمانی قدیمی با قدمت 80 ساله تعلق دارد، از جمله مکان های مناسب برای ایجاد هتل بوتیک و رستوران تبریز است که علاوه بر هتل بوتیک، باغ رستوران و بعلاوه کافی شاپ نیز در کنار آن ایجاد می گردد.

وی ادامه داد: این مجموعه پس از بازسازی و بازسازی براساس استاندارهای هتل بوتیک ها، 50 اتاق اقامتی خواهد داشت و براساس برنامه ریزی های اجرا شده، باغ رستوران این مجموعه تا پاییز سال جاری و هتل بوتیک نیز تا اوایل تابستان 1402 بهره برداری می گردد.

حمزه زاده با بیان اینکه این پروژه با حجم سرمایه گذاری 50 میلیارد تومان، برای 70 نفر بطور مستقیم اشتغالزایی دارد، اعلام نمود: این هتل بوتیک براساس استانداردهای پیش بینی شده به عنوان اولین هتل بوتیک سبز کشور در تبریز شروع بکار خواهد نمود.

منبع: همگردی

به "عملیات اجرایی نخستین هتل بوتیک سبز کشور در تبریز آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات اجرایی نخستین هتل بوتیک سبز کشور در تبریز آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید