شرکت ExpressVPN اولین روتر VPN وای فای 6 جهان را با وی پی ان پیش فرض رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ داریوش، تا کنون، کاربران مجبور بودند یک روتر رده بالا از شرکت ایسوس، نت گیر، تی پی لینک و … خریداری و بعد یک برنامه VPN روی آن نصب و تنظیم نمایند؛ اما اکنون یکی از معروف ترین شرکت های سرویس دهنه خدمات VPN، یک روتر وای فای 6 با VPN داخلی و پیش فرض ارائه نموده است.

شرکت ExpressVPN اولین روتر VPN وای فای 6 جهان را با وی پی ان پیش فرض رونمایی کرد

شرکت ExpressVPN از سال 2008 تا کنون، مشغول ارائه خدمات وی پی ان با سرورهایی پرسرعت در 94 کشور جهان است. این شرکت از یک سخت افزاری به نام Aircove رونمایی نموده است که تنظیمات وی پی ان ExpressVPN را به طور پیش فرض همراه خود دارد و کاربران ساده ترین کار را برای اتصال به یک اینترنت امن و غیر قابل ردیابی را داشته باشند.

روتر Aircove را باید اولین و تنهاترین روتر وای فای 6 با یک VPN شخص ثالث پیش فرض در جهان بدانیم. این روتر از یک رابط کاربری ساده برای محافظت از حریم خصوصی در خانه یا کسب وکار با رمزنگاری اطلاعات و تبادل ترافیک روی سرورهای VPN سود می برد. متخصصانی که اپلیکیشن ها و سرویس های VPN شرکت ExpressVPN را توسعه می دهند؛ روتر Aircove را طراحی کردند.

بیشتر بخوانید:

روتر Aircove اکسپرس وی پی ان از یک پردازنده 4 هسته ای 64 بیتی با سرعت کلاک 1.2 گیگاهرتز استفاده می نماید و به 512 مگابایت حافظه DDR3L و 128 مگابایت حافظه فلش مجهز است.

مشخصات روتر VPN اکسپری وی پی ان

این روتر از استانداردهای وای فای IEEE 802.11 b/g/n/ac/ax پشتیبانی کرد و مجهز به فناوری MU-MIMO است. سرعت این روتر روی کانال وای فای 2.4 گیگاهرتز برابر با 600 مگابیت و روی کانال وای فای 5 گیگاهرتز برابر با 1200 مگابیت است تا در مجموع سرعت وای فای 1.8 گیگابیتی روی وای فای 6 داشته باشد.

روتر VPN ما به یک درگاه WAN گیگابیتی و 4 درگاه LAN گیگابیتی مجهز شده است تا کاربران بتوانند به طور ساده ای، دستگاه های مختلف خود را به وسیله کابل شبکه پرسرعت و با تاخیر کم به اینترنت VPN وصل نمایند.

شرکت ExpressVPN می گوید این روتر مساحتی نزدیک به 150 مترمربع را زیر پوشش وای فای خود می برد و به 4 آنتن خارجی پرقدرت مجهز است. بیش از 100 دستگاه یا کاربر می توانند به طور همزمان به وای فای این روتر وصل شوند و برای رمزنگاری اطلاعات روی وای فای از هر دو پروتکل WPA2 و WPA3 سود می برد.

بیشتر بخوانید:

کاربرانی که روتر Aircove را خریداری می نمایند؛ دیگر نیازی به نصب و راه اندازی VPN روی روتر ندارند و فقط کافی است یک اشتراک ExpressVPN داشته باشند و اطلاعات اکانت آن را وارد پنل کاربری روتر یا نرم افزار موبایل آن نمایند تا در کمتر از چند دقیقه، یکی از جهان را داشته باشند و هر دستگاهی که به وای فای وصل گردد؛ اینترنت با VPN سریع و قوی استفاده کند.

ویژگی بسیار عالی Device Groups

این روتر فیلترشکن به ویژگی بسیار خوب Device Groups مجهز شده است که اجازه می دهد دستگاه های خود را حداکثر در 5 گروه یا دسته تعریف نموده و برای هر دسته و گروه، یک سرور و تنظیمات VPN را اختصاص دهید. مثلا، تلویزیون می تواند برای خودش یک VPN داشته باشد و به سرورهای کشور ایتالیا وصل گردد؛ لپ تاپ و پی سی یک VPN دیگر داشته و به سرورهای انگلیس وصل شوند و همین طور گوشی های موبایل از VPN دیگری سود ببرند.

مزیت بزرگ ویژگی Device Groups این است که می توانید یک گروه بدون VPN تعریف کنید و بعضی دستگاه های خود که نباید به اینترنت VPN وصل شوند و مثلا، روی آن ها سرویس ها و سایت های داخلی ایران را باز می کنید؛ در آن دسته قرار بگیرند. ویژگی که در روترهای ایسوس با نام می شناسیم و کاربران زیادی متقاضی آن هستند.

روتر ExpressVPN طوری طراحی شده تا بالاترین امنیت و محافظت از حریم خصوصی را داشته باشد. به سادگی می توانید را با QR کد با دیگران به اشتراک بگذارید یا اینکه از به روزرسانی اتوماتیک امنیتی و فریم ویر روتر بهره ببرید تا همواره آخرین ویژگی ها و پیشرفت های امنیتی و تنظیمات سرورهای VPN را روی روتر داشته باشید.

شرکت اکسپرس وی پی ان پیش از رونمایی و معرفی رسمی روتر VPN خود، از شرکت امنیت سایبری Cure53 دعوت کرد این دستگاه را تست و آنالیز کند و شرکت Cure53 پس از آنالیز های دقیق و طولانی، امتیاز رتبه سطح یک را به آن داده است.

قیمت روتر VPN اکسپرس وی پی ان در سایت آمازون برابر با 169 دلار است و البته گفتیم باید هزینه ای برای خرید اشتراک سالیانه وی پی ان ExpressVPN نیز بپردازید که از 9 دلار آغاز می گردد. این از هم اکنون قابل خریداری است.

منبع: شبکه چی

به "شرکت ExpressVPN اولین روتر VPN وای فای 6 جهان را با وی پی ان پیش فرض رونمایی کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "شرکت ExpressVPN اولین روتر VPN وای فای 6 جهان را با وی پی ان پیش فرض رونمایی کرد" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت ExpressVPN اولین روتر VPN وای فای 6 جهان را با وی پی ان پیش فرض رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید