شرط صدور بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی اعلام شد

به گزارش وبلاگ داریوش، داریوش امانی در حاشیه بازدید از ترمینال جنوب، اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نظارت کاملی بر عملکرد ناوگان عمومی حمل و نقل مسافری در ایام نوروز دارد.

شرط صدور بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی اعلام شد

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا، در ایام نوروز بلیط سفر فقط برای افرادی که دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده باشند، صادر می شود.

وی افزود: این کار با همکاری و وزارت بهداشت با وزارت راه و شهرسازی انجام می شود. همچنین خودروهایی که مالک آنها واکسن کرونا را تزریق نکرده و اقدام به تردد در جاده های کشور می کنند، جریمه خواهند شد.

امانی با بیان این که دیروز دو میلیون و 178 هزار تردد در سطح جاده های کشور ثبت شد، گفت: این تعداد تردد در مقایسه با 27 اسفند ماه 99 حدود 30 درصد افزایش یافته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: بیشترین تردد وسایل نقلیه در جاده چالوس، محور هراز، فیروزکوه، قم، آزادراه تهران-کرج و آزادراه قزوین- کرج اجرا شده است.

امانی با اشاره به اینکه از روزهای 27 و 28 اسفند 436 هزار خودرو از تهران تخلیه شده اند، اظهار داشت: بیشترین مقصد این خودروها قم، مازندران، گیلان و اصفهان بوده است.

وی از مردم خواست قبل از سفر به سامانه 141 مراجعه کرده و با اطلاع از شرایط آب و هوا و جاده های کشور اقدام به برنامه ریزی برای سفر کنند.

منبع: تسنیم

منبع: تجارت نیوز

به "شرط صدور بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط صدور بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید