سفر به هاوایی ، پرماجراترین مکان ها در هاوایی

به گزارش وبلاگ داریوش، هاوایی مکان بسیار مناسبی برای افرادی است که در پی آرامش و استراحت هستند. این مکان باعث می گردد تا برای مدتی هر چند کوتاه از زندگی عادی خود فاصله بگیرید. این مکان به مقدار کافی برای افراد ماجراجو مناسب و لذت بخش است.در این پست در سفر به هاوایی و معرفی جاهای دیدنی هاوایی و خوشگذرانی در هاوایی پرماجراجو ترین مکان ها را معرفی می کنیم.

سفر به هاوایی ، پرماجراترین مکان ها در هاوایی

جاهای تماشای هاوایی : صعود به قله موناکی

آیا می دانستید که بلند ترین کوه در هاوایی واقع شده است؟ به طور معمول ما شنیده ایم که اورست بلند ترین کوه در جهان است که نسبت به سایر کوه ها بیشترین ارتفاع را دارد اما در واقعیت موناکی خیلی بلند تر از اورست می باشد اگر چه بیشترین سطح آن در زیر اب واقع شده است. ارتفاع موناکی بیش از 33000 فوت می باشد که 4000 تا از اورست بلند تر است ولی 13803 فوت از آن در سطح بالای دریا واقع شده است.گردشگران به راحتی می توانند از این قله تا 9200 فوت صعود نمایند اما در سفر به هاوایی بدانید که در هنگام کوهنوردی باید احتیاطات لازم انجام گردد چون ممکن است به علت فاصله گرفتن از سطح دریا تاثیرات نامطلوبی بر بدن گذاشته گردد. اما اگر به آرامی قدم بردارید می توانید از بودن در این کوه لذت ببرید.

جاهای تماشای هاوایی : گردشگری در قلب کوه آتشفشان

مکان های زیادی برای تماشا کوه آتشفشان در جهان وجود ندارد ولی دردر سفر به هاوایی بدانید که هاوایی این امکان برای شما فراهم می گردد.پارک ملی آتشفشان هاوایی مکان خوبی برای کشف ساختار درون زمین و تماشا آتشفشان از نزدیک است.

جاهای تماشای هاوایی : پیاده روی در ساحل Na Pali

تعداد زیادی از گردشگران از پیاده روی در هاوایی به خصوص در سواحل نپالی لذت می برند و سالانه تعداد زیادی به علت این سواحل وارد کشور هاوایی می شوند. این ساحل 11 مایل با ساحل کالالو فاصله دارد. در این سواحل چشم اندازی زیبا از صخره های بزرگ،جنگل های سرسبز انبوه و اقیانوس زیبا خواهید داشت

خوشگذرانی در هاوایی : پارو زدن در سواحل Kauai

در سفر به هاوایی بدانید که تنها سواحل نپالی برای تماشا مجذوب کننده نیست سواحل دیگری هم در هاوایی وجود دارد که می توانیم در دریای آن با قایق به گردش بپردازید و به غار های زیبا موجود در این سواحل تماشا کنید و مکان ماهیگیر ها را مشاهده کنید. این مکان برای افراد پرماجراجو که در پی کشف مکانهای زیبا هستند بسیار مناسب است.

خوشگذرانی در هاوایی : گشت و گذار در ساحل شمالی

در سفر به هاوایی بدانید که این مکان برای افرادی که علاقه به موج سواری با امواج بلند هستند بسیار مناسب است. سواحل اوهایو جزء قدیمی ترین سواحل برای این تفریح جالب است. این مکان برای موج سواران تازه کار زیاد مناسب نیست. برترین زمان برای گردشگری موج سواران با تجربه در این مکان بین ماه های نوامبر تا فوریه می باشد اما اگر در پی موج های آرام تری هستید می توانید در ماه های می تا سپتامبر به آنجا سفر کنید چون در این زمان کنترل کردن آب به هنگام موج سواری بسیار آسان تر می باشد.

خوشگذرانی در هاوایی : اسنورکل و شیرجه زدن در Molokini

این ساحل هلالی شکل به عنوان مکانی برای حیات وحش دریایی و تماشا پرندگان به معروفیت رسیده است و مکان مناسبی برای علاقه مندان غواصی می باشد. آتشفشان در 3 کیلومتری این ساحل واقع شده است و دارای صدها گونه ماهی می باشد. در سفر به هاوایی بدانید که در اینجا کشتی خرابی به نام سنت آنتونی وجود دارد که شرایط برای تماشا آن از نزدیک برای مردم فراهم شده است. وقتی در طول زمستان به این مکان سفر کنید نهنگ های کوهی فراوانی را مشاهده خواهید کرد.

خوشگذرانی در هاوایی : رفتن به ماهیگیری در دریا عمیق

مکان هایی مثل مارلین و مامحله جای خوبی برای ماهیگیران ماهر می باشد و مسافران به علت داشتن ماهی های بسیار زیبا در این مکان گردشگری می نمایند.

منبع: همگردی

به "سفر به هاوایی ، پرماجراترین مکان ها در هاوایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به هاوایی ، پرماجراترین مکان ها در هاوایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید