سانرا i03A؛ از کوچک ترین خودروهای چینی بازار

به گزارش وبلاگ داریوش، کابین سانرا طراحی بسیار ساده ای دارد اما صندلی ها بواسطه طراحی خود، مجذوب کننده به نظر می رسند. نمایشگر دیجیتال سیستم تفریح و اطلاعات کیلومتر پشت فرمان مهم ترین ویژگی فناورانه کابین هستند

سانرا i03A؛ از کوچک ترین خودروهای چینی بازار

وبلاگ داریوش - سانرا کمپانی چینی فعال در زمینه فراوری وسایل نقلیه الکتریکی بویژه انواع دوچرخه و اسکوتر است. این کمپانی 2 خودرو را نیز در محصولات خود دارد که یکی از آن ها i03A نام دارد. سانرا در بازار چین از 12360 قیمت می خورد.

این خودروی کوچک به مدت 3 سال یا 120 هزار کیلومتر(هر کدام زودتر باشد) به وسیله فراوریکننده گارانتی می گردد.

سانرا آی03آ در کلاس خودروهای هاچ بک قرار می گیرد و از منظر ابعاد برابر با 3288 میلیمتر در طول، 1670 میلیمتر در عرض و 1654 میلیمتر در ارتفاع پیشرفته است. فاصله بین محورهای آن نیز 2185 میلیمتر است. ارتفاع از سطح زمین 128 میلیمتر و وزن خالص آن 1010 کیلوگرم است.

سانرا در بخش پیشرانه میزبان تپنده الکتریکی 45 کیلوواتی(60 اسب بخار) با گشتاور 150 نیوتن متر است. انرژی مورد احتیاج پیشرانه در تریم پایه از بسته باتری 31.46 کیلووات ساعت تامین می گردد که برد حرکتی 318 کیلومتر را فراهم می نماید. این باتری لیتیمی برای شارژ کامل با شارژر استاندارد به 12 ساعت زمان احتیاج دارد.

سانرا یک محصول دیگر با نام i03 دارد که این خودرو دقیقا همان برلیانس شینری i03 است و در گروه خودرو وبلاگ داریوش قبلا معرفی شده است(اینجا)، اینکه ارتباط این کمپانی ها و یک خودرو مشابه با چند برند چیست، دقیقا معین نشده است.

سانرا هاچ بک کوچک چینی

باتری از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می نماید که طی 45 دقیقه ظرفیت آن از 30 به 80 درصد می رسد.

بیشینه سرعت 100 کیلومتر برساعت محاسبه شده و در بخش جعبه دنده از نمونه تک سرعته در ارتباط با محور جلو استفاده شده است. سانرا طی 18 ثانیه از حالت توقف کامل به بیشینه سرعت خود می رسد.

سیستم ترمز در محور جلو دیسکی و عقب کاسه ای است. رینگ های استاندارد آلومینیومی نیز در میزان 15 اینچی ارائه می شوند.

کابین سانرا طراحی بسیار ساده ای دارد اما صندلی ها بواسطه طراحی خود، مجذوب کننده به نظر می رسند. نمایشگر دیجیتال سیستم تفریح و اطلاعات کیلومتر پشت فرمان مهم ترین ویژگی فناورانه کابین هستند. پلاستیک مورد استفاده در بخش های مختلف کابین بافت سخت دارد و چندان باکیفیت به نظر نمی رسد.

از دیگر امکانات کابین می توان به استارت دکمه ای، سیستم تهویه، پورت یو اس بی، آینه با تنظیم الکتریکی و... اشاره نمود.

در بخش ایمنی نیز مواردی مانند رادار پارک عقب، دوربین عقب، نشانگر فشار باد لاستیک، ای بی اس، ئی بی دی، دستیار حرکت در سربالایی، ایزوفیکس، ایربگ و پاور ویندوز قابل اشاره است.

منبع: عصر ایران

به "سانرا i03A؛ از کوچک ترین خودروهای چینی بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانرا i03A؛ از کوچک ترین خودروهای چینی بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید