راه اندازی مرکز دیالیز شهرستان فنوج

به گزارش وبلاگ داریوش، مدیر درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بخش دیالیز بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان فنوج با اعتبار 25 میلیارد ریال با یاری خیرین نیک اندیش احداث و راه اندازی شد.

راه اندازی مرکز دیالیز شهرستان فنوج

عبدالعزیز نرمانشیری مدیر درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهرگفت: بخش دیالیز بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان فنوج با اعتبار 25میلیارد ریال با یاری خیرین نیک اندیش احداث و راه اندازی شد.

مدیر درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گفت: این مرکز دومین مرکز خیرساز در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهراست که در کل حوزه جنوب استان با راه اندازی این مرکز، کل این مراکز به 8مرکز هستند.

مسئول مشارکت های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اظهار کرد: مرکز همودیالیز فنوج در سال 98به همت خیرین کلنگ زنی شده و هم اکنون به بهره برداری رسید که تجهیزات این مرکز به وسیله دانشگاه خریداری و سپس نصب شده اند.

میرلاشاری بیان نمود: در حال حاضر طرح های خیرساز زیادی از جمله، سی تی اسکن را در شهرستان فنوج داریم که مهمترین آن راه اندازی مرکز سی تی این شهرستان است.

وی اضافه نمود: این طرح در خرداد به زمین زده شده که ساختمان آن در حال حاضر آماده شده و بعلاوه ماه های آینده این مرکز آغاز بکار خواهد نمود.

وبلاگ داریوش سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "راه اندازی مرکز دیالیز شهرستان فنوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی مرکز دیالیز شهرستان فنوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید