دستکند سامن عید نوروز میزبان گردشگران خواهد بود

به گزارش وبلاگ داریوش، ایسنا/ براساس آخرین اخبار و گزارش های بدست رسیده، دستکند سامن عید نوروز میزبان گردشگران خواهد بود.

دستکند سامن عید نوروز میزبان گردشگران خواهد بود

محسن معصوم علیزاده با اشاره به سفری که عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی دی سال گذشته به شهرستان ملایر داشت، اظهار کرد: افتتاح مرحله نخست گردشگری شهر زیرزمینی سامن یکی از برنامه های مهم وزیر میراث فرهنگی بود که وی در بازدید از این مجموعه تأکید کرد تمامی پروتکل های لازم و موارد ایمنی برای بازدید عموم باید رعایت گردد و سپس این مجموعه بازگشایی گردد.

معصوم علیزاده ادامه داد: پس از آن پیشنهاد شد کارشناسان وزارت میراث فرهنگی بازدیدی از مجموعه داشته باشند و پیشنهادات و راهکارهای اجرایی خود برای رعایت موارد ایمنی مجموعه را بیان نمایند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان تأکید کرد: در حال حاضر این بازدید صورت گرفته است و به محض تأیید برنامه تأمین موارد ایمنی به وسیله وزارتخانه، طرح اجرا خواهد شد.

معصوم علیزاده با بیان اینکه این طرح طی ماههای آینده اجرا خواهد شد، بیان کرد: کوشش می کنیم مجموعه دستکند سامن برای عید نوروز میزبان گردشگران علاقمند از سراسر کشور باشد.

وی به مذاکرات صورت گرفته با شهرداری سامن برای تأمین نیروی انسانی مجموعه نیز اشاره نمود و گفت: برای اقدامات تکمیلی دستکند سامن حدود دو میلیارد تومان اعتبار پیش بینی می کنیم که از محل سفر رئیس جمهور مصوب شده و در صورت تخصیص می توانیم به عنوان یک جاذبه گردشگری بی نظیر در این شهرستان و استان از آن استفاده کنیم.

منبع: همگردی

به "دستکند سامن عید نوروز میزبان گردشگران خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستکند سامن عید نوروز میزبان گردشگران خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید