حکایت دولت و فرزانگی در رادیو صبا

به گزارش وبلاگ داریوش، تهران (پانا) - رادیو صبا در برنامه صدو یک راه برای کتاب نخواندن یک داستان انگیزشی را به شنوندگان معرفی می کند.

حکایت دولت و فرزانگی در رادیو صبا

به گزارش روابط عمومی رادیو صبا، برنامه صدویک راه برای کتاب نخواندن با معرفی کتاب های متنوع به مخاطبان تلاش می کند سرانه مطالعه را به روشی نو بالا ببرد در این برنامه با 101 راه مخاطب با کتاب آشنا می گردد مثل بخشی از یک فیلم، مصاحبه کارشناسی، پخش قسمت هایی از کتاب صوتی و ...

این هفته روز جمعه 25 دی ماه کتاب حکایت دولت و فرزانگی نوشته مارک فیشر و ترجمعه گیتی خوشدل به مخاطبان معرفی می گردد.

کتاب حکایت دولت و فرزانگی یکی از بهترین کتاب ها در حوزه پیروزیت و روانشناسی ثروت است. آیا افراد پیروز نسبت به کسانی که تنها در فکر پیروزیت هستند، بیشتر تلاش می کنند؟ آیا این افراد باهوش تر، خوش شانس تر و شجاع ترند؟ آیا پیروزیت در زمینه اقتصادی برای ما شادی به همراه می آورد؟ اگر شما هم جزء افرادی هستید که در پی تغییر در نگرش و دستیابی به اهداف بزرگی مثل کسب ثروت در زندگی تان هستید؛ کتاب در قالب داستان و با لحنی سرگرم کننده، راهکارها و اصول کاربردی پیروزیت را در کسب ثروت به خوانندگان ارائه می دهد.

این کتاب همان طور که از نام آن تعیین است در غالب حکایت هایی زیبا و تامل برانگیز روایت شده است. حکایت دولت و فرزانگی، داستان جوان 32 ساله ای است که از شغل فعلی اش خسته و بیزار شده است و در پی راهی می گردد تا درآمد خود را افزایش دهد اما در این جهت با مشکلاتی روبرو می گردد. او نزد عموی ثروتمندش می رود و از او پول می خواهد اما عمویش از دادن پول به او خودداری می کند و به جای این کار جوان را به شهری دور افتاده که باغبانی سالمند به نام آنی در آن زندگی می کند، می فرستد.

در پشت جلد این کتاب می خوانیم: برای مطالعه این کتاب کمتر از یک ساعت وقت بگذارید و یک عمر از داستان قوی و بکر آن استفاده نمایید. داستانی که یکی از سودمند ترین حقایق را آشکار می سازد.

صدویک راه برای کتاب نخواندن به تهیه کنندگی مژگان فرزین، گویندگی آرمان غفاریان وکارشناسی اشکان امجدی روزهای پنج شنبه و جمعه ساعت 11 تقدیم به مخاطبان می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "حکایت دولت و فرزانگی در رادیو صبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکایت دولت و فرزانگی در رادیو صبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید