ثبت نام بیش از 24 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن خراسان شمالی

به گزارش وبلاگ داریوش، خبرنگاران/خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از ثبت نام بیش از 24 هزار نفر در فراخوان مرحله اول طرح نهضت ملی مسکن در استان اطلاع داد.

ثبت نام بیش از 24 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، قاسم قاسمی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با اتمام مهلت ثبت نام مرحله اول طرح نهضت ملی مسکن در استان، 24 هزار و 469 نفر در این طرح ثبت نام اولیه خود را انجام داده اند.

وی به جزئیات ثبت نام در شهرهای استان اشاره نمود و اضافه نمود: بیشترین ثبت نام مربوط به شهر بجنورد با 10 هزار و 685 نفر و کمترین ثبت نام مربوط به شهر تیتکانلو با 58 نفر است.

قاسمی اضافه نمود: در آشخانه 2969 نفر، اسفراین 3587 نفر، ایور 165 نفر، بجنورد 10 هزار و 685 نفر، تیتکانلو 58 نفر، جاجرم 1861 نفر، درق 306 نفر، راز 156 نفر، شیروان 3882 نفر و گرمه 800 نفر نسبت به ثبت نام اولیه خود در طرح نهضت ملی مسکن در استان اقدام نموده اند.

وی توضیح داد: در مورد ثبت نام از افراد مجرد، ثبت نام مجردان مرد بالای 23 سال شرایطی دارد که پس از اعلام به وسیله وزارت راه و شهرسازی اعلام خواهد شد و این دسته از متقاضیان باید به آن توجه داشته باشند.

لازم به ذکر است، مجردها به شرط تنظیم تعهد نامه محضری برای ارائه عقد نامه در هنگام واگذاری واحد مسکونی می توانند در طرح نهضت ملی مسکن بعد از ابلاغ نهایی دستورالعمل، ثبت نام نمایند. مطابق متن پیشنهادی برای ابلاغ در صورتی که هنگام واگذاری به تعهد ازدواج عمل ننمایند، قرارداد واگذاری واحد فسخ می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ثبت نام بیش از 24 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام بیش از 24 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید