بیشتر منطقه ها کشور بارانی می شوند

به گزارش وبلاگ داریوش، تهران (پانا) - سازمان هواشناسی کشور گفت که اغلب منطقه ها کشور طی روزهای آینده بارانی می شوند.

بیشتر منطقه ها کشور بارانی می شوند

براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی طی 24 ساعت آینده در جنوب شرق کشور وزش باد و در ارتفاعات کرمان، نیمه جنوبی فارس و غرب هرمزگان افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می دهد و در سایر منطقه ها کشور جوی آرام و پایدار انتظار می رود.

روز شنبه (29 آبان ماه) در ایلام، لرستان، شمال و شرق خوزستان چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، غرب فارس و جنوب اصفهان رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ می دهد. یکشنبه(30 آبان ماه) با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور در استانهای واقع در جنوب غرب، غرب، شمال فارس، شمال بوشهر و غرب اصفهان بارشی پیش بینی می گردد.

روز دوشنبه (اول آذرماه) گستره فعالیت سامانه منطقه ها شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز واقع در استان های قزوین، البرز و تهران را نیز در بر خواهد گرفت و در منطقه های از شرق و شمال شرق کشور بارش پراکنده رخ می دهد.

روز دوشنبه(اول آذر ماه) بارش ضمن تقویت در جنوب غرب و غرب کشور نیمه غربی کشور را فراگرفته و به دامنه ها و ارتفاعات البرز و غرب سواحل دریای خزر نیز کشیده خواهد شد. بعلاوه در منطقه ها سردسیر و مرتفع بارش بصورت برف و در استان های جنوبی همراه با رعدوبرق خواهد بود.

روز سه شنبه (دوم آذر ماه) در منطقه های از شمال شرق و شرق کشور بارش پراکنده گاهی وزش باد شدید رخ می دهد و این سامانه بتدریج از مرزهای شرقی خارج خواهد شد. بعلاوه طی دو روز آینده با توجه به پایداری جو و سکون نسبی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت واقع در نیمه شمالی کشور افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا قابل انتظار است.

آسمان تهران فردا (29 آبان ماه) صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای 4 و حداکثر دمای 13 درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (30 آبان ماه) صاف و غبارآلود و گاهی نیمه ابری با حداقل دمای 6 و حداکثر دمای 14 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

طی امروز و فردا (28 و 29 آبان ماه) بندرعباس و اهواز و بوشهر با دمای 28 درجه سانتیگراد گرم ترین و مشهد و همدان با دمای 8 و 10 درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "بیشتر منطقه ها کشور بارانی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشتر منطقه ها کشور بارانی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید