بودجه تهیه کولر مدارس خوزستان تامین نشده است

به گزارش وبلاگ داریوش، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: قرار شده که 400 دستگاه کولر برای مدارس تهیه و بین مدارس توزیع گردد اما بودجه خاصی برای این کار در نظر گرفته نشده است.

بودجه تهیه کولر مدارس خوزستان تامین نشده است

علی قربانی در گفت وگو با وبلاگ داریوش در مورد شرایط تجهیزات سرمایشی مدارس خوزستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه در انتها سال پرداخت هایی برای تجهیزات سرمایشی داشتیم، قرار شد 400 دستگاه کولر برای مدارس تهیه و بین مدارس توزیع گردد اما بودجه خاصی برای این کار در نظر گرفته نشده است.

وی اضافه کرد: با این وجود نیز توزیع 400 دستگاه کولر کافی نیست و به نظر می رسد با توجه به اینکه در طول مدت شیوع کرونا تجهیزات سرمایشی بدون استفاده مانده بودند، احتیاج به سرویس دارند و متأسفانه در بعضی موارد سرقت هایی نیز انجام شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان یادآور شد: در کوشش هستیم که از منابع مختلف بتوانیم تجهیزات را تهیه کنیم. در سه چهار سال اخیر بیش از 3 هزار دستگاه کولر بین مدارس استان خوستان توزیع شد اما فرسودگی تجهیزات در استان بالا است و احتیاج است که هر پنج شش سال یک بار کولرها تعویض شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بودجه تهیه کولر مدارس خوزستان تامین نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه تهیه کولر مدارس خوزستان تامین نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید