به مددجویان جیره خشک داده می گردد

به گزارش وبلاگ داریوش، خبرنگاران/زنجان مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: با نزدیک شدن به ایام ماه محرم و صفر یاری های خیرین و مردمی به صورت جیره خشک در اختیار مددجویان بهزیستی قرار خواهد گرفت.

به مددجویان جیره خشک داده می گردد

محمد محمدی قیداری ظهر امروز (29 مرداد) در نشست خبری با وبلاگ داریوش با اشاره به شرایط کرونا در استان زنجان، اظهار کرد: تا به امروز با اطلاع رسانی دقیق و آموزش های مقابل با ویروس کرونا، هیچ موردی از ابتلا به کرونا در مراکز بهزیستی استان مشاهده نشده است.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی در حدتوان یاری گر نیازمندان است، توضیح داد: 2.5 میلیارد ریال ماهانه به مستمری بگیران تحت پوشش اختصاص می یابد و سعی داریم شرایط را برای بهبود زندگی این افراد فراهم کنیم.

محمدیقیداری با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، از افتتاح 10 واحد مسکن مدد جویی، 6 طرح اشتعال زایی و افتتاح یک مرکز مشاوره و تخصصی در هفته دولت اطلاع داد و اضافه کرد: تا به امروز 22 هزار معلول در استان شناسایی شده که از خدمات بهزیستی بهره می گیرند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان، با اشاره به اینکه در ایام کرونا بسیاری از کسب و کارها دچار آسیب شده اند، ادامه داد: به مدجویان بهزیستی که از لحاظ کسب و کار با مشکل روبه رو هستند،300 تا 500 هزار تومان یاری شده است.

وی با اشاره به پویش ایران همدل که به صورت سراسری در کشور در حال برگزاری است، اظهار کرد: یاری هایی که به وسیله این پویش با یاری دستگاه های اجرای استان انجام می گردد، در قالب خرید بسته های معیشتی، حمایتی و بهداشتی اختصاص یافته و در اختیار مددجویان بهزیستی قرار می گیرد.

محمدی گفت: پویش ایران همدل از عید غدیر آغاز شده و تا آخر ماه صفر ادامه خواهد داشت که متولیان اصلی این پویش ستاد اجرای فرمان امام (ره)، بنیاد مستضعفان، صداوسیما هستند که حساب مشترک در قالب تفاهم نامه افتتاح شده و این یاری ها به شماره کارت 62776077و 7777777 واریز می گردد.

وی گفت: درصدد هستیم برای خانواده هایی که معلول دو عضوی دارند و در مجموع 107 خانواده هستند، در استان مسکن تهیه کنیم. برای ساخت مسکن برای مددجویان بهزیستی به ترتیب 4 میلیون تومان بنیاد مسکن، 20 میلیون بنیاد مستضعفان، 12 میلیون سهم بهزیستی و 40 میلیون تومان به وسیله تسهیلات بانکی که به صورت بلاعوض اختصاص می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "به مددجویان جیره خشک داده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به مددجویان جیره خشک داده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید