برترین و مناسب ترین رژ لب برای پوست گندمی و سبزه

به گزارش وبلاگ داریوش، در این مطلب در پی آن هستیم تا به معرفی برترین رژ لب مناسب برای پوست گندمی و سبزه بپردازیم. قطعا با شناخت رژلب مایع و جامد مناسب پوست گندمی روشن و رژ لب مناسب پوست گندمی تیره و …، می توانید برترین آرایش خیره کننده را داشته باشید.

برترین و مناسب ترین رژ لب برای پوست گندمی و سبزه

یکی از انواع رنگ پوست ها، پوستت گندمی و سبزه است که اتفاقا زیبایی و مجذوب کنندهیت زیادی دارد. در صورتی که از لوازم آرایشی مناسب برای پوست های گندمی و سبزه بهره ببرید، زیبایی شما دو چندان خواهد شد.

از این روی در این مطلب در پی آن هستیم تا به معرفی برترین رژ لب مناسب برای پوست گندمی و سبزه بپردازیم. قطعا با شناخت رژلب مایع و جامد مناسب پوست گندمی روشن و رژ لب مناسب پوست گندمی تیره و …، می توانید برترین آرایش خیره کننده را داشته باشید.

پوست های گندمی دارای تناژ رنگی تیره و سبزه بوده و معمولا اثری نامحسوس از رنگ طلایی در آن ها دیده می گردد. همین اثر محو رنگ طلایی است که باعث می گردد این رنگ پوست، بسیار مجذوب کننده به چشم بیاید.

افرادی که پوست گندمی و سبزه دارند، معمولا تار مو هایی ضخیم داشته و از رنگ مو و ابروی سیاه بهره می برند. همین نیز باعث زیبایی بیشتر این افراد شده و ترکیب رنگ نسبتا تیره پوست با مو های سیاه و چشمان سیاه، عالی به نظر می رسد. البته این یک خاصیت عام نیست و شما می توانید در میان تیپ افراد مختلف، ترکیب رنگ پوست گندمی و سبزه، با تیپ روشن چشم و مو های سر را مشاهده کنید.

به هر صورت پیش از انتخاب استایل آرایشی خود، به ویژه انتخاب رنگ رژ لب و رژ گونه، باید تیپ رنگ سبزه یا گندمگون پوست خود را شناسایی نموده باشید.

تشخیص تناژ پوست و طیف رنگ سبزه و گندمی

جالب است بدانید که رنگدانه های ملانین، کاروتن و هموگلوبین، مسئول ترکیب رنگ های متفاوت در پوست هستند. در واقع این رنگدانه ها باعث می شوند که پوست بعضی از افراد روشن و پوست بعضی دیگر تیره و سبزه باشد. افزایش و کاهش سطح این رنگدانه ها، رنگ پوست های روشن تا تیره را شکل داده و در میان ملل گوناگون، باعث شکل گرفتن رگه های پوستی متفاوت می گردد.

درست به همین علت است که مردم بخشی از کره زمین، بیشتر سفید پوست بوده و مردم بخشی دیگر، رنگ پوست تیره تری دارند.

رنگ پوست های گندمی و سبزه، از گروه رنگ پوست های میانه (نه روشن و نه آن قدر ها تیره) محسوب می شوند و به آن ها رنگ پوست گرم می گوییم. رنگ پوست سبزه، تنها با تناژ تیره تر بوده و رنگ پوست گندمی، رگه هایی از طلایی را با خود همراه دارد.

یکی از خصوصیات عالی رنگ پوست های سبزه و گندمی این است که به راحتی در مقابل تابش مستقیم نور خورشید، دچار آفتاب سوختگی نشده و تغییر رنگ نمی دهند. همین طور کک و مک های ناشی از آفتاب، کمتر در پوست های گندمی دیده می گردد.

فهرست رژ لب های مناسب برای پوست گندمی

از جمله رژ لب های مناسب برای پوست های گندمی می توان به رژ لب های قهوه ای و مسی، سرخابی، دودی سرخابی، قرمز، جگری، بنفش، آجری، ارغوانی تیره و مانند آن ها اشاره نمود. در نظر داشته باشید که بسته به رنگ چشم ها و رنگ مو ها و همین طور سبک کلی آرایشی شما، می توان از هر یک از این رنگ های رژ لب به فراخور آن استفاده کرد.

به طور مثال حتی مناسبتی که بابت آن آرایش می کنید در انتخاب رنگ رژ لب به صورت مستقیم تاثیرگذار است. قطعا شما نمی خواهید از یک رنگ قرمز جیغ، برای حضور در محل کار خود بهره ببرید و احتمالا در این شرایط باید به سراغ رنگی بروید که تندی کمتری داشته باشد

از این روی باید پیش از انتخاب برترین رژ لب مناسب پوست خود، ابتدا موقعیتی که قصد استفاده از آن را دارید، سنجیده و به همان تناسب، به انتخاب رنگ رژ لب، بپردازید.

رژ لب مناسب پوست سبزه و گندمی

تمام افرادی که پوست سبزه و گندمی تیره یا روشن دارند، رژ لب رنگ نوود را در ترکیب آرایش خود عالی خواهند یافت. این رنگ رژلب، علاوه بر این که جلوه ای طبیعی خواهد داشت؛ باعث می گردد تا مجذوب کنندهیت فرد دو چندان شده و با استایل آرایشی شیک به چشم آید.

همین طور رنگ سرخابی برای این گروه از افراد که پوست سبزه و گندمی دارند، کاملا مناسب است. دقت داشته باشید که صورتی روشن، باعث خواهد شد تا پوست فرد گرفته و تیره تر به نظر برسد. این در حالی است که سرخابی تیره و صورتی پررنگ (در ترکیب با دودی)، درخشش خاصی به پوست و زیبایی شخص می دهد.

رژ لب مناسب پوست گندمی تیره

اگر در پی رژ لبی مناسب برای پوست گندمی تیره می گشت، رژ لب های قهوه ای تیره یا دارچینی، می توانند گزینه ای مناسب برای شما باشند. همین طور رژ لب رنگ قرمز نیز برای آرایش پوست های سبزه تیره، کاملا مناسب است. هر آن قدر که رنگ قرمز تیره تر و به اصطلاح خودمانی خفه تر باشد، مجذوب کنندهیت بیشتری ایجاد خواهد نمود. به ویژه برای افرادی که دارای رنگ پوست گندمی تیره با چشم ها و مو های مشکی هستند، رژ لب رنگ قرمز، فوق العاده خواهد بود.

رنگ قهوه ای مسی نیز برای افرادی که پوست گندمی تیره دارند، به عنوان یک شاه رنگ شناخته می گردد. البته در چند سال گذشته، این رنگ تا حدودی از مد روز فاصله گرفته و دختران و بانوان جوان، کمتر تمایلی به رنگ قهوه ای مسی نشان می دهند. با این همه اگر سبک آرایشی لازم با این رنگ را تدارک دیده باشید، قهوه ای مسی، به عنوان یک رنگ پایه عالی برای پوست گندمی تیره، عمل می نماید.

رژ لب مناسب پوست گندمی با رگه های طلایی

برای آن دسته از افرادی که پوست گندمی با رگه های طلایی داشته و کمی برنزه به نظر می رسند، رنگ رژ لب مرجانی، یک انتخاب ایده آل به حساب خواهد آمد. کافی است که این رنگ رژ لب را با یک آرایش مات همراه کنید. زیبایی شما به مقدار چشمگیری ارتقا خواهد یافت.

از زیباترین رنگ پوست های این گروه، رنگ پوست گندمی با رگه های طلایی است که باعث می گردد پوست درخشش خاصی داشته باشد. از این روی باید برای انتخاب برترین رژ لب در این گروه پوستی نیز دقت کافی به خرج داده و زیبایی آن را صد چندان کنید.

رژ لب مناسب پوست های سبزه و چشم های روشن

ترکیب پوست سبزه و چشم های رنگی روشن، خاص به نظر می رسد و اگر از رژ لب شاه بلوطی بهره ببرید، این زیبایی به مراتب چشمگیرتر به نظر می رسد. رنگ قرمز روشن نیز می تواند برای این دسته از افراد مناسب باشد. به ویژه اگر بتوانید سبک آرایشی مناسب با آن را پیاده نموده و مو های قهوه ای همراه با پوست سبزه داشته باشید، قرمز روشن، یک انتخاب مجذوب کننده برای شما محسوب خواهد شد.

رژ لب مناسب پوست گندمی روشن

رژ لب مناسب پوست گندمی روشن، می تواند در میان طیف های آجری، صورتی تیره و ارغوانی و بفنش باشد. همین طور رژ لب سرخ نیز همواره به عنوان یک گزینه عالی برای پوست های سبزه و گندمی مطرح است. اگر بتوانید ترکیبی از دودی و سرخابی یا صورتی تیره را برای لب های خود امتحان کنید، این رنگ را به عنوان یکی از خاص ترین و برترین رنگ های رژ لب، برای پوست گندمی روشن، خواهید دانست. این رنگ رژ لب برای افرادی که پوست گندمی و مو های سیاه و ابرو های پرپشت و تیره دارند، فوق العاده مجذوب کننده خواهد بود.

رژ لب مناسب پوست سبزه تیره و روشن

برای پوست های سبزه تیره، رژ لب های قهوه ای مسی، قرمز گیلاسی روشن و خاکستری مایل به قهوه ای، عالی هستند. همین طور رژ لب سرخابی همواره به عنوان یک گزینه عالی برای رنگ پوست های سبزه به شمار می آید. استفاده از رنگ سرخابی، باعث خواهد شد تا رنگ سبزه پوست در یک تضاد عالی با رنگ تند سرخابی دیده شده و زیبایی فوق العاده ای خلق کند.

برای رنگ پوست سبزه تیره نیز رژ لب هلویی، برنزی، شکلاتی و بنفش مایل به قرمز، بسیار زیبا جلوه می نماید. افرادی که دارای پوست سبزه تیره و مو های مشکی و چشمان سیاه هستند، استفاده از رژ لب هلویی رنگ را عالی خواهند یافت. در چنین تیپ و استایلی احتیاج به یک رنگ خاص برای رژ لب داریم و رنگ هلویی درست این انتظار را برآورده می نماید.

چه رژ لبی به من میاد؟

برای این که دریابید چه رژ لبی با چهره شما تناسب خوبی دارد، باید پیش از آن تحقیق و آنالیز درستی در مورد رنگ پوست خود نموده باشید. اگر رنگ پوست شما سبزه و گندمی است، قطعا استفاده کردن از رژ لب های روشن صورتی، اشتباه مهلکی خواهد بود.

این باعث می گردد تا رنگ پوست شما نازیبا به چشم آمده و هر آن قدر هم که زیبایی طبیعی داشته باشید، تحت تاثیر این انتخاب رنگ نادرست، قرار خواهد گرفت.

برترین رنگ رژ لب، برای افراد با پوست تیره و سبزه، رژ لب های جیغ از توناژ های دودی، قرمز، سرخابی و بنفش هستند. ترکیب این رنگ ها می تواند توناژ های تند و مجذوب کنندهی ایجاد کند که برای افراد با پوست های گندمی و سبزه، کاملا مناسب هستند.

شماره رژ لب برای پوست سبزه

در برند های مختلف، رده بندی شماره گذاری متفاوتی برای محصولات آرایشی در نظر گرفته شده است. از این روی نمی توان از پیش به طور قطعی یک شماره رژ لب را برای تمام برند های آرایشی مناسب برای پوست های سبزه و گندمی، بیان کرد.

با این حساب ضروری است که شما با انتخاب برند آرایشی خود، مدل های مختلف رژ لب مناسب پوست سبزه و تیره را دنبال نموده و شماره رژ لب مورد نظر خود را از میان آن ها، پیدا کنید.

بدیهی است که این شماره رنگ ها در برند های مختلف ایرانی و خارجی، متفاوت در نظر گرفته شده اند. به طور مثال ممکن است در یک برند لوازم آرایشی، شماره های 03، 04 و 05 مربوط به رژ لب های مناسب پوست های سبزه باشند و در یک برند دیگر، شماره های 10، 11 و 12 به این رنگ رژ لب ها اختصاص یافته باشند.

تفاوت رنگ پوست گندمی و سبزه

از جمله تفاوت های میان رنگ پوست های گندمی و سبزه می توان به رگه های طلایی که در پوست گندمی دیده می گردد، اشاره نمود. در واقع پوست های گندمی دارای مجذوب کنندهیت بیشتری به این علت بوده و سبک آرایشی دارندگان این رنگ پوست نیز تا حدود زیادی متفاوت از چیزی است که در سبک آرایش استاندارد پوست های سبزه می بینیم.

با شناخت فرق رنگ پوست گندمی با سبزه، بهتر می توانید برای خرید رز لب مناسب پوست سبزه تیره و روشن یا پوست گندمی تیره و روشن، تصمیم گیری کنید.

شیک ترین رژ لب مناسب پوست گندمی و سبزه

برای پوست های گندمی و سبزه، داشتن یک آرایش شیک، تا حدودی سخت تر از چیزی است که برای پوست های معمولی و روشن داریم. کافی است که کمی اشتباه کنید تا آرایش شما بدمنظر به چشم بیاید. از این جهت ابتدا به خوبی شرایط ظاهری خود را مطالعه و آنالیز نموده و سپس با در نظر گرفتن این موارد، برترین رنگ رژ لب شیک را برای پوست گندمی و سبزه خود انتخاب کنید.

در میان انواع رنگ های موجود در بازار، رژ لب سرخابی و دودی، رژ لب هلویی و رژ لب رنگ برنز، بسیار شیک هستند. اما در کنار استفاده از این رنگ ها، باید مطمئن باشید که سبک آرایشی شما با رنگ رژ لبی که انتخاب نموده اید، در تناسب باشد.

به طور مثال نمی توانید از رژ لب برنز با سایه چشم سرخابی بهره ببرید. چنین چیزی باعث خواهد شد که ترکیب آرایش چهره شما، نامتناسب به نظر برسد.

کلام آخر

یکی از مهم ترین اصول داشتن آرایش زیبا و بی نقص، انتخاب صحیح محصولات و ابزار آرایشی است. پیش احتیاج این موضوع نیز شناخت صحیح رنگ پوست و آنالیز شرایط چهره و احتیاج های آرایشی آن است.

منبع: mootanroo.com

منبع: فرادید

به "برترین و مناسب ترین رژ لب برای پوست گندمی و سبزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین و مناسب ترین رژ لب برای پوست گندمی و سبزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید