این هفته رکورد تزریق واکسن در دنیا را می شکنیم، تا سرانجام شهریور واکسیناسیون کرونا از مرز 50 میلیون دوز عبور خواهد نمود

به گزارش وبلاگ داریوش، وزیر بهداشت با اسم این مطلب که هم اکنون رکورد تزریق هفتگی واکسن در اختیار آلمان با تزریق 5 میلیون دوز در یک هفته است گفت: این هفته این رکورد را می شکنیم.

این هفته رکورد تزریق واکسن در دنیا را می شکنیم، تا سرانجام شهریور واکسیناسیون کرونا از مرز 50 میلیون دوز عبور خواهد نمود

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ داریوش، بهرام عین اللهی در بازدید از رسانه ملی، با اشاره به فرایند رو به رشد واکسیناسیون کرونا، گفت: تا انتها شهریور واکسیناسیون کرونا از مرز 50 میلیون دوز عبور خواهد نمود.

وی با اسم این مطلب که هم اکنون رکورد تزریق هفتگی واکسن در اختیار آلمان با تزریق 5 میلیون دوز در یک هفته است، اضافه کرد: این هفته این رکورد را می شکنیم.

وزیر بهداشت گفت: اگر فراوری داخل ما کافی بود واکسن وارد نمی کردیم اما چون آغاز کار است و حجم زیادی واکسن نیاز داریم به طوری که 60 میلیون جمعیت باید واکسینه شوند و اگر ضرب در دو گردد، 120 میلیون دوز و اگر بچه ها هم بخواهند واکسینه شوند 140 میلیون دوز واکسن نیاز داریم بنابراین برای ما زمان خیلی مهم است چرا که اگر امروز واکسن بزنیم بهتر از فردا است.

عین اللهی ادامه داد: متأسفانه موج پنجم باعث غم و اندوه مردم شد و هم اکنون کوشش می گردد با یاری نیروهای وزارت بهداشت، دانشجویان و مردم به سرعت واکسینه شوند.

وزیر بهداشت با اشاره به کوشش ها برای تأمین واکسن کرونا، گفت: در دولت تازه مجوز فراوری داخلی پنج واکسن کرونا داده شده است.

وی درباره دلایل افزایش بی سابقه ورود محموله های تازه واکسن کرونا به کشور، اضافه کرد: من هیچ وقت درباره گذشته صحبت نمی کنم بلکه صحبت من درباره آینده است و از وقتی که نمایندگان به ما رأی اعتماد دادند و تکلیف به دوش ما افتاد، شبانه روز برای تأمین واکسن کار کردیم.

وزیر بهداشت گفت: همانطور که قبلاً قول داده شده تا انتها شهریور 50 میلیون دوز واکسن کرونا وارد می گردد و در مهر 40 میلیون دوز دیگر وارد می کنیم البته این مقدار واردات علاوه بر فراوریات داخلی است و ما سعی می کنیم که همه مردم واکسن را دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "این هفته رکورد تزریق واکسن در دنیا را می شکنیم، تا سرانجام شهریور واکسیناسیون کرونا از مرز 50 میلیون دوز عبور خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این هفته رکورد تزریق واکسن در دنیا را می شکنیم، تا سرانجام شهریور واکسیناسیون کرونا از مرز 50 میلیون دوز عبور خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید