الکساندر پاتو راهی آمریکا شد

به گزارش وبلاگ داریوش، الکساندر پاتو مهاجم سابق چلسی، آث میلان و تیم ملی برزیل از فصل آینده در اورلاندو سیتی بازی خواهد کرد.

الکساندر پاتو راهی آمریکا شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ داریوش، چند سال قبل بسیاری الکساندر پاتو را یکی از آینده دارترین بازیکنان جهان دانسته و روزهای درخشانی را برای این بازیکن متصور بودند، اما شرایط باب میل پاتو پیش نرفت و او نیز مانند بسیاری دیگر از ستاره های فوتبال برزیل خیلی زود محو شد. پاتو 31 ساله پس از جدایی از تیم سائو پائولو در آگوست سال 2020 عضو تیمی نبود و حالا از ابتدای فصل در لیگ ایالت متحده و باشگاه اورلاندو سیتی بازی خواهد کرد.

الکساندر پاتو در سن 16 سالگی و در میان درخشش خود را آغاز کرد و خیلی زود تبدیل به بازیکن مطرحی شد، اما مصدومیت های فراوان و افت محسوس کم کم باعث محو شدن نام الکساندر پاتو از عرصه فوتبال در بالاترین سطح شد و حالا او اورلاندو سیتی پیوسته است.

این باشگاه با انتشار بیانیه ای نوشت: ما بسیار خوشحالیم که در خدمت پاتو در اورلاندو سیتی هستیم. پاتو یک بازیکن باسابقه بوده که در برترین باشگاههای جهان بازی کرده و دارای سابقه روشنی در سطح بین المللی داشته است. تجربه که پاتو برای باشگاه ما بسیار مهم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "الکساندر پاتو راهی آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکساندر پاتو راهی آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید