اقامتگاه سنتی سپهری شیراز

به گزارش وبلاگ داریوش، همانطور که می دانید اقامتگاه سنتی سپهری در شهر تاریخی و توریستی شیراز مرکز استان فارس قرار گرفته است که از آب و هوای معتدل بر خوردار است و بهترین فصل سفر به شهر زیبا شیراز، بهار و پاییز است.

اقامتگاه سنتی سپهری شیراز

بهتر است بدانید که اقامتگاه سنتی سپهری شیراز نمای آجری دارد قدمت و پیشینه ساخت این اقامتگاه به 100 سال قبل برمی گردد. Eqamatgahe sonnati sepehri shiraz در سال 1397 برای ارتقا سطح کیفیت و خدمات برای گردشگران شهر شیراز مورد بازسازی و بازسازی نهاده شد.

جالب است بدانید که خانه تاریخی سپهری با حفظ معماری سنتی و امکانات مدرن تلفیق جالبی از سبک سنتی و مدرنیته را در اقامتگاه سنتی سپهری بوجود آورده است.

بد نیست بدانید که اقامتگاه سنتی سپهری شیراز 7 باب اتاق دارد. از نظر تنوع اتاق ها در اقامتگاه سنتی سپهری 2 اتاق دوتخته، 2 اتاق سه تخته، 3 اتاق چهارتخته تقسیم بندی شده اند. اقامتگاه سنتی سپهری شیراز در مجموع آمادگی پذیرایی و اسکان 22 نفر را دارد. همچنین داخل اتاق ها در اقامتگاه سنتی سپهری شیراز بشکل کاملا سنتی و قدیمی تزیین شده است.

امکانات موجود در تمامی اتاق های اقامتگاه شامل: یخچال، کتری برقی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام اختصاصی می شوند. شایان ذکر است که داخل محوطه نیز سرویس بهداشتی به صورت مشترک واقع شده است. اگر شما از جمله افرادی هستید که دوست دارید دستپخت خودتان را حتی در سفر هم میل نمایید؛ بهتر است بدانید که اقامتگاه سنتی سپهری شیراز دارای آشپزخانه مشترک و مجهز برای آشپزی است و شما با خیال راحت می توانید آشپزی نمایید.

اما اگر به تست غذا های سنتی و محلی شیراز دارید مژده اینکه یک رستوران سنتی با انواع غذا های محلی و سنتی نظیر کلم پلو شیرازی، دو پیاز آلو، هویج پلو، لوبیا پلو، جوجه کباب، قرمه سبزی با استفاده از مواد اولیه طبیعی آماده و طبخ می گردد. مهمانان عزیز می توانند با هماهنگی قبلی با مسئولین اقامتگاه غذای خود را سفارش دهند و میل کنند.

بعضی از دیگر خدمات اقامتگاه سنتی سپهری شیراز پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، سیستم گرمایش پکیج، سیستم سرمایش اسپیلت، اینترنت رایگان برای تهیه بلیط هواپیما و ...و راهنمای گردشگری هستند.

فاصله اقامتگاه سنتی سپهری شیراز تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

فاصله تا شاه چراغ: 600 متر (3 دقیقه)

فاصله تا باغ ارم: 4.3 کیلومتر (12 دقیقه)

فاصله تا باغ دنیا نما: 3.9 کیلومتر (12 دقیقه)

فاصله تا باغ دلگشا: 5.3 کیلومتر (13 دقیقه)

فاصله تا باغ عفیف آباد: 5 کیلومتر (15 دقیقه)

فاصله تا حافظیه : 3.2 کیلومتر (14 دقیقه)

فاصله تا سعدیه : 6.4 کیلومتر (16 دقیقه)

فاصله تا فرودگاه بین المللی شیراز: 12.2 کیلومتر (26 دقیقه)

فاصله تا پایانه مسافربری: 14.7 کیلومتر (26 دقیقه)

فاصله تا راه آهن شیراز: 23.3 کیلومتر (32 دقیقه)

فاصله تا نقش رستم: 62.8 کیلومتر (58 دقیقه)

فاصله تا تخت جمشید: 56.3 کیلومتر (1 ساعت و 4 دقیقه)

امکانات هتل

restaurant

رستوران

toys

تهویه مطبوع

attach-money

تبدیل ارز

pets

ورود حیوانات خانگی ممنوع

live-tv

تلویزیون

fiber-pin

صندوق امانات

store

نظافت روزانه

منبع: گردشبان

به "اقامتگاه سنتی سپهری شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتگاه سنتی سپهری شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید