شروع فراوری پیکاپ اتوماتیک فوتون ایران خودرودیزل

به گزارش وبلاگ داریوش، فراوری پیکاپ اتوماتیک فوتون ایران خودرو دیزل شروع و سالن نو ایران خودرو دیزل برای فراوری این محصول افتتاح شد. این خودرو با چه مشخصاتی عرضه خواهد شد؟

شروع فراوری پیکاپ اتوماتیک فوتون ایران خودرودیزل

وبلاگ داریوش - در مراسم رونمایی از پیکاپ اتوماتیک مهدی بالو نایب رییس هیات مدیره ایران خودرو دیزل، گفت: از 9 هزار و 173 دستگاه پیکاپ فراوری شده در هشت ماهه ابتدای سال جاری در کشور سهم شرکت ایران خودرو دیزل ، 947 دستگاه است.

وی با اشاره به مشخصات این محصول نو، گفت: این خودرو دارای استاندارد یورو شش بوده و از تمامی استانداردهای 85 گانه برخوردار است.

موتور پیکاپ اتوماتیک فوتون

بالو با اشاره به قوای محرکه محصول نو اضافه کرد: پیکاپ دارای گیربکس اتوماتیک هشت سرعته، موتور دوهزار سی سی مجهز به توربو شارژ، توان 235 اسب بخار، گشتاور 360 نیوتن متر و گیربکس ZF هشت سرعته و به صورت چرخ محرک در حالت های 4H، 4L، 2H و اتو است.

پیکاپ اتوماتیک فوتون ایران خودرو دیزل

امکانات داخلی خودرو

وی در ادامه با بیان این که سیستم پایداری و ترمز این خودرو موجب ارتقای امنیت آن شده است، مطرح نمود: پیکاپ اتوماتیک دارای سیستم های کنترل سرعت در سر پایینی، کنترل الکترونیکی پایداری، نگه دارنده خودرو در سربالایی و کنترل کشش است.

معاون مهندسی ایران خودرو دیزل با اشاره به امکانات داخل این خودرو که منطبق با امکانات روز دنیاست، اضافه کرد: داشبورد با طرح نو، قابلیت تعویض دنده در پشت فرمان، دوربین 360 درجه، سیستم هشدار برخورد از جلو، رادار تشخیص نقاط کور، کی لس، دی لایت که منطبق با استانداردهای 85 گانه است از دیگر مشخصات این محصول است.

بالو اضافه کرد: این خودرو هم چنین از مانیتور 10.3 اینچی، شش ایربگ شامل دو ایربگ در جلو، دو ایربگ در عقب و دو ایربگ بر روی ستون ها، کروز کنترل، رینگ آلومینیومی 18 اینچی برخوردار است.

به گزارش ایکوپرس، وی در ادامه با اشاره به بهره برداری از سالن فراوری نو ایران خودرو دیزل، گفت: از ابتدای سال گذشته، یک سالن فراوری برای محصولات نو ساخته شد تا به فاز صنعتی سازی و توسعه این محصولات یاری نموده و این قابلیت را داشته باشد که علاوه بر امکان فراوری محصولات نو، ظرفیت فراوری برای محصولاتی نظیر کامیونت، کامیون و کشنده را هم داشته باشد.

کارون ؛ بدنه ای نو برای وانتی 66 ساله
پیکاپ G9 گروه بهمن و اختلاف قیمت 260 میلیونی!
آنالیز وانت بار های موجود در کشور
پیکاپ کلوت مکث موتور رونمایی شد + تست رانندگی و زمان عرضه
چانگان CS35 پلاس سایپا، شصت و چهارمین کراس اوور پر فروش چینی
رضوانی هرکول 6×6 را معرفی کرد؛ ابروانت با پلتفرم تانک
AvtoVAZ روسیه و موتورهای پیشنهادی برای تندر 90 سایپا / مشخصات فنی موتورها
فونیکس اومودا5 مدیران خودرو و فروش ناامیدکننده در ماه اول (مشخصات فنی + آپشن ها)
منبع: بیت ران

به "شروع فراوری پیکاپ اتوماتیک فوتون ایران خودرودیزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فراوری پیکاپ اتوماتیک فوتون ایران خودرودیزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید