آخرین شرایط سیل در جاده کرج ، چالوس ؛ جاده کرج ، چالوس مسدود است

به گزارش وبلاگ داریوش، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: جاده کرج-چالوس به واسطه سیل روز گذشته تا اطلاع ثانوی تعطیل است، در این حادثه خسارت جانی گزارش نشده است و مسافران در راه مانده همگی امدادرسانی شدند.

آخرین شرایط سیل در جاده کرج ، چالوس ؛ جاده کرج ، چالوس مسدود است

به گزارش وبلاگ داریوش، احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، در مورد آخرین شرایط سیل در جاده کرج-چالوس، با بیان اینکه تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران از شب گذشته تا به امروز در این محور حضور داشته اند، گفت: خوشبختانه بواسطه اتخاذ تدابیر لازم از سوی استاندار البرز تمامی نیروهای امداد و نجات هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راهور و ... از شب گذشته در این محور مستقر شده و بواسطه خدمت رسانی آنی هیچ خسارت جانی متوجه مسافران نشده و 5 نفر که در جریان سیل قرار گرفته بودند با یاری نیروهای امدادی نجات یافته و تعدادی از مجروحین نیز به وسیله تیم اورژانس بصورت سرپایی مداوا شدند.

وی با تاکید بر اینکه محور کرج- چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود است، اضافه نمود: در چند نقطه از این محور از ابتدای پیچ عسل کوک(شاندیز) تا انتهای تونل شماره 5، جاده درگیر سیل شده و خسارت هایی به بار آورده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تمامی مسافرین در شب گذشته در جریان وقوع سیل به وسیله محور تهران-شمال راهنمایی شدند و سایر مسافران نیز به وسیله اتوبوس جابه جا و محور از تمامی مسافران تخلیه شد.

وی گفت: برای تعدادی از خودروهایی که همچنان در این محور به جای مانده اند مسیر جایگزینی در حال احداث است که بزودی این تعداد نیز می توانند از محور کرج- چالوس خارج شوند.

افضلی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمامی تیم ها در محور مستقر بوده و نسبت به بازگشایی جاده در کوشش هستند.

  • ببینید | نماهایی از شرایط جاده چالوس بعد از وقوع سیل
منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین شرایط سیل در جاده کرج ، چالوس ؛ جاده کرج ، چالوس مسدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط سیل در جاده کرج ، چالوس ؛ جاده کرج ، چالوس مسدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید