طول شبکه مترو تهران در مهرماه به 300 کیلومتر می رسد ، افتتاح 5 ایستگاه تازه در ماه آینده

به گزارش وبلاگ داریوش، مدیر عامل شرکت مترو تهران گفت: شبکه مترو تهران در مهرماه سال جاری شاهد افتتاحیه های متعددی خواهد بود و به موجب بهره برداری از ایستگاه های تازه، عملاً 26 کیلومتر مسیر تونلی نیز به طول این شبکه اضافه خواهد شد.

طول شبکه مترو تهران در مهرماه به 300 کیلومتر می رسد ، افتتاح 5 ایستگاه تازه در ماه آینده

به گزارش وبلاگ داریوش؛ محسن هرمزی، مدیر عامل شرکت مترو تهران با بیان اینکه در نخستین ماه از فصل پاییز سال 1402 طبق برنامه ریزی های انجام شده، 5 ایستگاه میدان کتاب (خط 7)، شهران، شهرزیبا و کوهسار (همگی در خط 6) و خط مترو پرند به همراه ایستگاه آن افتتاح می گردد عنوان نمود: حدود 26 کیلومتر به طول مسیر بهره برداری از شبکه مترو مرکز اضافه خواهد شد؛ به تعبیر دیگر 1200 متر مسیر تونلی در خط هفت، 5500 متر از مسیر قطعه شمالی خط شش و بعلاوه 19 کیلومتر (رفت و برگشت) مسیر ریلی فرودگاه امام (ره) تا شهر نو پرند قابلیت بهره برداری پیدا نموده و طول کلی شبکه مترو تهران به 300 کیلومتر می رسد.

او اضافه کرد: برای افتتاح این 5 ایستگاه و 26 کیلومتر مسیر تولی - ریلی، مبلغی در حدود 12 هزار میلیارد تومان به ارزش امروز کالا و خدمات مصرف شده، هزینه شده است.

هرمزی توضیح داد: البته شبکه مترو مرکز در نیمه دوم سال جاری، افتتاحیه های دیگری هم پیش رو خواهد داشت و در کنار تکمیل خطوط موجود، عملیات حفاری خط 10 نیز عملاً شروع خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "طول شبکه مترو تهران در مهرماه به 300 کیلومتر می رسد ، افتتاح 5 ایستگاه تازه در ماه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طول شبکه مترو تهران در مهرماه به 300 کیلومتر می رسد ، افتتاح 5 ایستگاه تازه در ماه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید