BMW i 3 سدان eDrive 35 L EV در چین عرضه شد

به گزارش وبلاگ داریوش، خودروی تمام الکتریکی BMW i 3 سدان eDrive 35 L EV ویژگی های چشمگیری را در خود جای داده است که در ادامه مطلب می توانید آن ها را مطالعه کنید.

BMW i 3 سدان eDrive 35 L EV در چین عرضه شد

پس از گذراندن تمام مراحل نظارتی در چین، خودروی الکتریکی BMW i3 سدان eDrive35L به بازار عرضه شد. این سدان تازه نسخه تمام الکتریکی بی ام و سری 3 است که ویژگی های چشمگیری را در خود جای داده است.

به گزارش gizmochina، خودروی سدان با برخی ویژگی های چشمگیر به بازار عرضه می شود و اولین بار در پرونده ای در دسامبر 2023 در وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین مشاهده شد.

BMW i3 سدان eDrive35L این خودروی تمام الکتریکی دارای مشخصات اندازه ای مشابه نسخه احتراقی خود است. دیفرانسیل عقب eDrive35L از یک موتور الکتریکی 210 کیلوواتی نیرو می گیرد و شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 6 ثانیه طی می کند. این در حالی است که باتری 70.3 کیلووات ساعتی برد 526 کیلومتری را ارائه می دهد. معیار های عملکرد مشخص شده برای i3 سدان edrive35L بر اساس اندازه گیری چرخه آزمایش خودرو های سبک چین است.

همچنین گزینه های شارژ دوگانه AC یا DC برای BMW i3 با پورت AC در جلوی این خودرو در دسترس است. درگاه AC/DC در پشت EV قرار گرفته است. شارژ سریع DC (95 کیلووات) می تواند زمان فوق العاده سریعی را ارائه دهد. همچنین شما می توانید شارژ آن را ظرف 35 دقیقه از 0 تا 80 درصد برسانید، اگرچه این قابلیت ممکن است منحصر به فرد چین باشد.

خودروی الکتریکی BMW i3 سدان eDrive35L دارای مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته از جمله پیشرانه Gen5 eDrive، سیستم تعلیق جامد و سیستم عامل BMW OS8 است. همچنین هنوز هیچ نشانه ای در مورد در دسترس بودن و قیمت جهانی BMW i3 سدان eDrive35L وجود ندارد.

بیشتر بخوانید

وبلاگ داریوش فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "BMW i 3 سدان eDrive 35 L EV در چین عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "BMW i 3 سدان eDrive 35 L EV در چین عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید