کونته: ساختن یک تیم بزرگ زمان می خواهد؛ کلوپ هم در ابتدا جام نبرد

به گزارش وبلاگ داریوش، سرمربی تیم اینتر از شرایط خود در باشگاه می گوید.

کونته: ساختن یک تیم بزرگ زمان می خواهد؛ کلوپ هم در ابتدا جام نبرد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ داریوش، کونته در جدیدترین گفت و گوی خود به گازتا گفته: مقایسه من با مربیان بزرگ تاریخ اینتر مانند هررا و مورینیو؟ این مقایسه باعث خوشحالی من است و من با چنین مقایسه ای احساس می کنم باید نتایجی مانند ان ها را کسب کنم، اما نباید پیشینه تاریخی باشگاه را اشتباه گرفت. مورینیو و هررا مربیانی بزرگ بودند. اینتر با آن ها زیاد برنده شده است. اینتر من هم ارزش های مهمی دارد، اما نمی خواهم ابعاد مختلف را اشتباه بگیرم. هواداران حق دارند رویا داشته باشند، اما باید بدانند با اشتباه دیگران کاری باورنکردنی انجام دادیم. یک امتیاز با یوونتوس اختلاف داشیتم، زیرا آن ها در بازی های آخر کمی افت کردند. بیشتر افتخار می کنم که بالاتر از ناپولی قرار گرفتیم.

سرمربی تیم اینتر در ادامه گفت: دستمزدی که می گیرم بابت کار هایی است که در طول دوران مربیگری ام انجام داده ام. هیچ کس در فوتبال به شما چیزی نمی دهد و حتی یورگن کلوپ هم در چهار سال اولش در لیورپول جامی برنده نشد. زمان برده می شود و خرید های مهمی در هر فصل انجام می شود تا یک تیم ساخته شود و در میان بهترین های دنیا قرار گیرد.

کونته در ادامه درباره این مسئله که بیشتر از دیگر مربیان در سری آ دستمزد می گیرد گفت: در ایتالیا طی سال های گذشته یک تیم کاملا مسلط در ایتالیا وجود داشته و زمانی که چنین اتفاقی می افتد شکاف زیادی ایجاد می شود. شما نتیجه ها را می بینید، اما برای برد باید تلاش زیادی انجام داد. وقتی به اینتر آمدم هیچ چیز نمی دانستم. نه از امکانات، نه از محیط و نه از عوامل. زمان برد تا همه چیز را متوجه شوم. اکنون من همه را می دانم و این یک مزیت بزرگ است. چیز های زیادی در سال تغییر کرده مانند زمین و امکانات و عادات. باشگاه. تمام افراد شاعل باشگاه از من حمایت می کنند و ما در حال پیشرفت در کنار هم هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کونته: ساختن یک تیم بزرگ زمان می خواهد؛ کلوپ هم در ابتدا جام نبرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: ساختن یک تیم بزرگ زمان می خواهد؛ کلوپ هم در ابتدا جام نبرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید